دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"أنا رجل."

الترجمة:I am a man.

منذ 4 سنوات

50 تعليقًا


zoeza31

ليه وضعنا aقبل كلمة رجل؟

منذ سنة واحدة

1coL8

لانه بعدها حرف صحيحm

منذ شهرين

ruoruo_loc

لا كمان بينحط مع حروف عله بس بنحط an

منذ شهر واحد

aaJ3M4

لانه مفرد

منذ أسبوعين

aaJ3M4

" اعتقد "

منذ أسبوعين

Mtls5

انا كتبت i am man و ما كتبت aطلعلي غلط

منذ سنة واحدة

NxLR7

مدري ليش

منذ 5 أشهر

NEXW6

وانا برضه جربت كل حاجه طلعت غلط

منذ 3 أسابيع

iW3X1

Shbvkvx

منذ 10 أشهر

mshari9333

أنا رجل

منذ 3 سنوات

AbdallahBetZza

انا كتابت i.m man يعني انا راجل

منذ 3 سنوات

flammable.dz

i man انا رجل

منذ سنتين

SPJC4

Yas

منذ سنتين

alhanoufal16

I am a man

منذ سنتين

MounirBala1

انا رجل

منذ سنتين

123456g654321

بدي شرح مفصل لها

منذ سنة واحدة

vDEN5

Yes I'm a man

منذ سنة واحدة

ssabahd

I am i am إنّي إنّني أنا a man.

منذ 3 سنوات

AhmedKaria

انى رجل

منذ 3 سنوات

MohamedIsl11

Iam man......shall l write( a)before man..??

منذ سنتين

MohamedIsl11

Please, l want any answer??

منذ سنتين

MohamedRam930687

Hh

منذ سنتين

MohammedGa108310

What zezs

منذ سنتين

ayman33196

انا رجل

منذ سنتين

Jz7U

لماذا وضعنا a في الجمله I am a man

منذ سنتين

Ahmed-AbdelAzim

اعتقد لانه مفرد اى شخص واحد

منذ شهرين

Ahmed185157

وممكن تنفع I man

منذ سنتين

mo3taz_alnatsha

احا

منذ سنة واحدة

zainab571682

I am a woman

منذ سنة واحدة

aRQ210

I am a man

منذ سنة واحدة

ademFA

ممكن تنفع I man

منذ سنة واحدة

xoshman

اني رجل

منذ سنة واحدة

j7n20

انا كتبت i am man قالي غلط وليش a ايش دورها في الجمله؟؟

منذ سنة واحدة

REyb16

خخخم

منذ سنة واحدة

6jxB5

غلط

منذ 7 أشهر

markdanail1

I am man

منذ 6 أشهر

1LCi3

برنامج رائع جدا بس ياليت يكون في مراجه لكثر الدرؤس

منذ 5 أشهر

JvCj13

ليه حطيت a قبل man ?

منذ 5 أشهر

mohamedDz16

I amaman

منذ 4 أشهر

oussama122610

شكرا

منذ 4 أشهر

DoaaSy9

M

منذ 4 أشهر

uI7B4

لازم يحطو شرح قاعدة a قبل كلمة man

منذ 3 أشهر

zuZC13

انا غلط

منذ 3 أشهر

ahmad547777

بجوز

منذ شهرين

MLrq9

كتبت كل الخيارات وخطا ؟؟؟؟

منذ شهرين

MLrq9

وبعدين كل الخيارات خطا

منذ شهرين

asma410376

انا كتبت i a man لانه مكتواب انا رجل وانا كتبت i a man او am a man

منذ شهر واحد

RHk62

في نفس الرنامج يعلم القواعد لو سمحتو

منذ شهر واحد

Aprince5

I'm a man

منذ سنتين

Afaf972024

انا رجل

منذ سنتين