"أنا رجل."

الترجمة:I am a man.

June 21, 2014

41 تعليقًا


zoeza31

ليه وضعنا aقبل كلمة رجل؟

October 17, 2016

1coL8

لانه بعدها حرف صحيحm

July 20, 2018

123456g654321

بدي شرح مفصل لها

October 8, 2016

Mtls5

انا كتبت i am man و ما كتبت aطلعلي غلط

October 26, 2016

aseel887092

وانا كمان

May 19, 2019, 12:50 PM

vDEN5

Yes I'm a man

December 30, 2016

AbdallahBetZza

انا كتابت i.m man يعني انا راجل

May 11, 2015

SPJC4

Yas

May 23, 2016

ayman33196

انا رجل

June 24, 2016

alhanoufal16

I am a man

July 23, 2016

MounirBala1

انا رجل

September 16, 2016

mo3taz_alnatsha

احا

November 16, 2016

zainab571682

I am a woman

December 29, 2016

aRQ210

I am a man

February 6, 2017

ademFA

ممكن تنفع I man

February 7, 2017

xoshman

اني رجل

June 17, 2017

j7n20

انا كتبت i am man قالي غلط وليش a ايش دورها في الجمله؟؟

July 6, 2017

2vPS8

تبين انه نكرة مش معرف

April 18, 2019

REyb16

خخخم

September 15, 2017

6jxB5

غلط

February 20, 2018

markdanail1

I am man

February 28, 2018

1LCi3

برنامج رائع جدا بس ياليت يكون في مراجه لكثر الدرؤس

April 11, 2018

JvCj13

ليه حطيت a قبل man ?

April 21, 2018

Zjla3

لانه a للمفرد وتأتي قبل حرف الصحيح

October 13, 2018

Tmader7

شكرا.ً

December 11, 2018

mohamedDz16

I amaman

May 1, 2018

oussama122610

شكرا

May 1, 2018

DoaaSy9

M

May 11, 2018

uI7B4

لازم يحطو شرح قاعدة a قبل كلمة man

May 31, 2018

zuZC13

انا غلط

June 11, 2018

ahmad547777

بجوز

July 10, 2018

MLrq9

كتبت كل الخيارات وخطا ؟؟؟؟

July 15, 2018

MLrq9

وبعدين كل الخيارات خطا

July 15, 2018

asma410376

انا كتبت i a man لانه مكتواب انا رجل وانا كتبت i a man او am a man

August 3, 2018

RHk62

في نفس الرنامج يعلم القواعد لو سمحتو

August 13, 2018

zplD8

لماذا

November 18, 2018

omwatten

اسم مفرد ياتي قبله حرف a

December 30, 2018

yoota11

ابتثجحخدذرزسشطظكموي

January 26, 2019

S2AG1

I am a man.

March 18, 2019

alhan830300

لانه رجل. مفرد وضعنا a قبلة

May 3, 2019

aseel887092

ليه وضعنا a قبل كلمةة الرجل ممكن شرح لهاد الشي

May 19, 2019, 12:52 PM
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.