"Sheneverdrinkscoffee."

Çeviri:O asla kahve içmez.

4 yıl önce

45 Yorum


Sametztrk

O hicbir zaman kahve icmez yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

Viforvendetta

eklenmemiştir. rapor.

4 yıl önce

BillyTheRed

Aynısını ben de yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

canAmerica

sen anlamının en üstündekini yaz! :D

3 yıl önce

Mustafa303280

O hiçbir zaman kahve içmez anlamı çıkarmak için "She do not drinks coffee anytime." şeklinde bir cümle olması gerekiyor sanırım.

1 yıl önce

Nezir_Dlm

Mustafa / does not olması lazım

1 ay önce

cagan734224

She never drinks coffee yazacaktin turkcesi ni degil

1 yıl önce

mauzeof

hiçbir zaman=anytime

3 yıl önce

Fulya514290

Aynen eklensin lütfen

3 yıl önce

selinay572249

Bende ama

1 ay önce

1mikaildogan

Şaşırmayın, never olumsuzluk belirtir. never varsa dont'a gerek yoktur. iyi çalışmalar.

2 yıl önce

ServetHaka

Anlamlarda hiçbir zaman var ama cevapta kabul etmiyor

2 yıl önce

sude69

Never olumlu cümleye ekleniyor ancak olumsuz bir kelime .Yani o asla kahve içmemez diye bir cümle yoktur

2 yıl önce

MustafaUtk1

Arkadaslar, Turkce bilmiyormus gibi dusunup tamamen kaliplari ogrenmeye calisin. Turkceyle karsilastirmayin. Anlamini ve kalibini kavramaya calisin.

3 yıl önce

ilker130172

O hicbir zaman kahve icmez dedim kabul etmedi ne kadar sacma

3 yıl önce

BusraTacyildiz

Olumsuzluk eki never

3 yıl önce

Kucukoglu

O hiçbir zaman kahve içmez yanlış bir tercümeymiş. Neden? why?

2 yıl önce

yetkin12

Hicbirzaman olmazmi

4 yıl önce

alican98

Türkçe mantık ile düşünürsek olmuyor cümle çok kafamı karıştırdı.

3 yıl önce

Yunus.Yaman

içmez nerde burda

3 yıl önce

Baharkraca

Tabikide never kullandigi icin asla kullanmaz hic kullanmaz anlami katıyor

3 yıl önce

brkn1234

bien merci anladım.

3 yıl önce

Yunus.Yaman

never hem asla hem değildir anlamını mı almış burda

3 yıl önce

Baharkraca

Olumsuz yapmış cumleyi anlami oyle oldugu icin

3 yıl önce

Yunus.Yaman

o zaman cümle anlamına göre olumlu yada olumsuz oluyor öyle mi

3 yıl önce

neslihankymk

bende tam onu merak ediyorum

3 yıl önce

Yunus.Yaman

demi :d

3 yıl önce

polisman-007

olumsuz bir kelime yok ki cümlede

3 yıl önce

Uchiha_Sadske

Never olumsuz bi kelime ve olumsu anlam katıyor

3 yıl önce

ZehraAydoa

o kahve asla içmezdedim ben de kabul etmedi

3 yıl önce

erdoganaksoy

????

3 yıl önce

polisman-007

ama olumsuz bir kelime yok ki cümlede.

3 yıl önce

Reshadet_Sherif

"O hiçbir zaman kahve içmez" hele de elave edilmeyib.

3 yıl önce

arda918897

Olumsuzluk anlamı icmez Nerede burda anlayamadım:)

3 yıl önce

Ismailgocmen

burda olumsuzluk eki yok ? never olumsuzluk eki olarak mı kullanıldı..buna açıklık getirilirse sevinirim

3 yıl önce

bobelat

"Never" neden fiilden önce geliyor?

2 yıl önce

Alielebi7

Bu kadar tartışma yeter,derslere çalışalım HASAN ALİ

10 ay önce

AliGk19

Burda olumsuzluk eki olan not olması gerekmiyor mu

1 ay önce

Dmtgms

yanlışlıkla coffee yerine coffe yazdım kabul etmedi yuh yani

3 yıl önce

noyan58

"O kesinlikle kahve içer" desek nasil olacak peki aynisi olmazmi

1 yıl önce

fatih516158

yanlis bu

1 yıl önce

Sefa970036

Burda olumsuz cümle kurmamış

1 yıl önce

AtesPG

İyide olumsuzluk eki yokki neden içmez diyor

3 yıl önce

TMutlu

Never

3 yıl önce

KerimSalam

She is never not drinks coffee olmalıydı

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.