A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az ötlete több autó gyártását tette lehetővé."

Fordítás:His idea made it possible to produce more cars.

4 éve

4 hozzászólás


ronkovics86

Ezt nem jelenti, vagy nem lehet mondani: "His idea made possible the production of several cars." Vagy: "His idea made the production of several cars possible."

4 éve

BorovicsAnna

Nem fogadja el pedig pont ugyanazt mondtam

2 éve

HunorSztoj

his idea made the possibility for more cars to be manufactured mi a hiba ezzel ?

9 hónapja

evairenpinter

A kérdéseidre csak a hibabejelentőnél várhatod a választ, ez itt a hozzászólások oldala.

3 éve