"Bye."

Fordítás:Viszlát.

June 22, 2014

21 hozzászólás


AuroraBerkes72

A sziát is gondoltam de nem mertem,viszlátot írtam. A szia ki tudja,miért nem lenne jó? Nálunk azzal is elköszönünk...


PitoJulia

Nálunk is azzal köszönünk el.


VivienCsil

Nekem is elfogatta


ZoltanRab

szerintem a szia is jó kellene, hogy legyen :/


DeckCaptai

Elfogadta a sziát :3


anronia7151

Nekem is el fogadta a sziát:-)


ErzsbetJns

Ha az ember teljesen lemásolja az ajánlott szót, akkor azt fogadja már el!


EmmasAmbru

leírtam hogy:szia,viszlát és nem fogatta el!


GazdikNri

Nekem el fogadta hogy "csá"! :-D


BedeBarbar

Nekem néha elfogadja a sziát de mostanába nem. Csak a viszlát a helyes.


Lujza426851

Viszlát. Ezt írta, be és nem fogadta el helyesnek.


Lili349788

Nekem azt irta helyes:a csá


xXDRAKNESX

En beirtam hogy szia erre nem jo mert a megoldas csá wtf??


IllsKriszt2

Én azt írtambe hogy viszlát és jó lett.


Timi539288

Tényleg? A viszlátot nem fogadja el???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.