A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Bye."

Fordítás:Viszlát.

4 éve

18 hozzászólás


AuroraBerkes72

A sziát is gondoltam de nem mertem,viszlátot írtam. A szia ki tudja,miért nem lenne jó? Nálunk azzal is elköszönünk...

4 éve

PitoJulia

Nálunk is azzal köszönünk el.

2 éve

VivienCsil

Nekem is elfogatta

1 éve

DeckCaptai

Elfogadta a sziát :3

4 éve

anronia7151

Nekem is el fogadta a sziát:-)

3 éve

Dani450841

:-)(-; #$#/#$#$#$/

6 hónapja

szabolornt

Szia

2 éve

szabolornt

Viszlát

2 éve

szabolornt

Szerintem is jo

2 éve

KedvesAnna1

Ez easy volt

2 éve

ErzsbetJns

Ha az ember teljesen lemásolja az ajánlott szót, akkor azt fogadja már el!

1 éve

BedeBarbar

Nekem néha elfogadja a sziát de mostanába nem. Csak a viszlát a helyes.

1 éve

Lujza426851

Viszlát. Ezt írta, be és nem fogadta el helyesnek.

1 éve

Lili349788

Nekem azt irta helyes:a csá

1 éve

xXDRAKNESX

En beirtam hogy szia erre nem jo mert a megoldas csá wtf??

11 hónapja

IllsKriszt2

Én azt írtambe hogy viszlát és jó lett.

10 hónapja

EmmasAmbru

leírtam hogy:szia,viszlát és nem fogatta el!

9 hónapja

GazdikNri

Nekem el fogadta hogy "csá"! :-D

4 hónapja