"Bye."

Fordítás:Viszlát.

4 éve

40 hozzászólás


AuroraBerkes72

A sziát is gondoltam de nem mertem,viszlátot írtam. A szia ki tudja,miért nem lenne jó? Nálunk azzal is elköszönünk...

4 éve

PitoJulia

Nálunk is azzal köszönünk el.

2 éve

VivienCsil

Nekem is elfogatta

1 éve

ZoltanRab

szerintem a szia is jó kellene, hogy legyen :/

4 éve

zomborikir

Igazad van

2 éve

erdos.gota

mert jó is

XD

4 éve

zomborikir

Igen jó

2 éve

Dani450841

XxxxxxxxDddddddddfffdd#!

8 hónapja

DeckCaptai

Elfogadta a sziát :3

4 éve

anronia7151

Nekem is el fogadta a sziát:-)

3 éve

Dani450841

:-)(-; #$#/#$#$#$/

8 hónapja

szabolornt

Szia

2 éve

szabolornt

Viszlát

2 éve

szabolornt

Szerintem is jo

2 éve

ErzsbetJns

Ha az ember teljesen lemásolja az ajánlott szót, akkor azt fogadja már el!

2 éve

BedeBarbar

Nekem néha elfogadja a sziát de mostanába nem. Csak a viszlát a helyes.

1 éve

Lujza426851

Viszlát. Ezt írta, be és nem fogadta el helyesnek.

1 éve

Lili349788

Nekem azt irta helyes:a csá

1 éve

xXDRAKNESX

En beirtam hogy szia erre nem jo mert a megoldas csá wtf??

1 éve

IllsKriszt2

Én azt írtambe hogy viszlát és jó lett.

11 hónapja

EmmasAmbru

leírtam hogy:szia,viszlát és nem fogatta el!

11 hónapja

GazdikNri

Nekem el fogadta hogy "csá"! :-D

6 hónapja

KedvesAnna1

Ez easy volt

2 éve

Farkas007

szevasz xdd

4 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

En is megprobaltam, nem fogadta el sajnos.

2 éve

zomborikir

Szia

2 éve

koczeklaud

Viszlat-t nem fogadta el

3 éve

zomborikir

Sajnállak

2 éve

foreverspeak321

Nyugodtan ellehetne fogadni azt hogy csá.Ugyanaz mint a viszlát csak éppp mai nyelven

3 éve

tibonova

A csá (olasz eredetű szleng) még nem honosodott meg, ha jól tudom.

3 éve

BlankaPaula

Elfogadja!

2 éve

RMGWT

Hát nem

3 éve

DvidJaksa

Nanaiggdzjjdlhrufffehhstg

3 éve

Kata2004

Roszul ejti ki

3 éve

tade007

Nem ezt teljesen jol ejti!!! BYE

3 éve

szonikk

Bizony,sokszor nem értem a szavakat a fura kiejtés miatt. Lehet,még most nem kellene a dialektikát erőltetni

3 éve

zomborikir

Nagyon rosszul ejti ki

2 éve

Siki1000

nem pie???

4 éve

Michael7621

Az azt jelenti, hogy pite, tészta stb.

4 éve

Euthy

Én is annak hallom. A magyarban a b-p, zöngés-zöngétlen párost könnyű összekeverni. Sajnos szövegkörnyezet hiján nem egyértelmű.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.