A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We want apples."

Fordítás:Almákat akarunk.

4 éve

5 hozzászólás


LaszloHorvath002

Mi almákat kérünk. Ez a fordítás miért nem elfogadható?

4 éve

vfuly
vfuly

Mert a want az szeretne, akar, nem pedig kér.

3 éve

geretz
geretz

Csahogy van olyan feladat ahol kér-nek fordítja a program. Sajnos ilyen követkekezetlen .

3 éve

vfuly
vfuly

Igen, előfordulnak az ilyen dolgok. Dehát, ez nem egy képesített angol tanár, hanem egy számítógépes program, ahhoz képest meg elég jó (szerintem), ráadásul ingyenes.

3 éve

Anhyx

Ha a "kérünk" nem elfogadható, akkor ne az legyen a fordítás elején, mert így nagyon megtévesztő.

2 éve