1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I have the girl's cat."

"I have the girl's cat."

Traducere:Eu am pisica fetei.

June 22, 2014

17 comentarii


Ionut92

si daca vreau sa spun eu am pisica fetelor? pun "girls" ?


RoxanaVizanti

Înseamnă că eu , noi am greşit când am scris gîrlă. Trebuia sa scriem girl's . În schimb la corectare nu ni s-a înregistrat ca greşeală cuvântul girls din cauza asta e confuzie


Lisa12343

Bravo ca ai scris,, Gîrlă"


Lisa12343

doinita2dd CE AI PATIT NU AI ALTCEVA DE FĂCUT??


Cristian134590

Dacă "I have girls'cat" înseamnă DOAR "Eu am pisica fetelor" cum spun în engleza "Am pisica fetelor" ?


matamghi

de ce girl s.....?


ana-maria_protuc

nu este drept ''girl'' dar trebuie asa ''girl's''


AlinAli15

Ce inseamna 's sau cand se pune ?


cryystyan_11

Ce naiba,am pus : ”Eu am pisica fetei” si trebuia obligat sa pun doar ”Am pisica fetei” ?? Nu era corect


MAXINFINITI

EU AM PISICA FETEI E BINE


LovelyGirl_2021

I-o dau înapoi că îmi zgârie tema la mate


anna435068

E super jocul :D


DiAnaCucuC

Eu am pisica fetei.


Cristian828172

Se aude cats nu cat. Ce e porcaria asta?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.