1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Pantalonii ei sunt portocali…

"Pantalonii ei sunt portocalii."

Traducere:Her pants are orange.

June 22, 2014

6 comentarii


NaomYoana

Am si eu o nelamurire. Cand se foloseste ,, is'' si cand se foloseste ,,are''?


fantomitzah

Prezentul verbului ”to be” = ”a fi”:
he / she / it is = el / ea este
I am = eu sunt
we are = noi suntem
you are = tu ești / voi sunteți
they are = ei / ele sunt

Aici ”pantalonii” sunt folosiți doar ca plural, deci ”they are orange” = ”ei sunt portocalii”.


where.is.my.m00d

'are' se folosește pentru plural ex: the apples are on the table(merele sunt pe masă) și 'is' se folosește pentru singular ex: is a beautiful day(este o zi frumoasă) sper că ai înțeles


CosminDani5

Is este acelasi lucru cu are . In mortii masi de aplicatia fututa


miryam7593

Yuppii, am reuuuusiiit!


miryam7593

Bun discurs FANTOMITIZAH

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.