"Ayakkabı giydi."

Çeviri:She has put shoes on.

4 yıl önce

17 Yorum


BAAKSahin

Past perfect tense etkisi hala devam eden gecmis zaman icin kullanilir. Disari camdan baktiniz yagmur yagmis ve yerler ıslak. "It has rained(v3)" demek daha dogru. Ama dun yağdı dersek yagmis bitmis "it rained(v2) " demeliyiz. Baska bir örnek yemek pisirdiniz daha kokusu üzerinde ise mesela "i have cooked dinner" diyebilirsiniz. Biraz daha zaman kisa past perfect de

3 yıl önce

hus390460

Teşekkürler guzel açıklama. ..

1 yıl önce

hayrettin.3

Neden simple past tense değil? Present perfect olduğunu nereden anlayacağım?

4 yıl önce

mehmetagca

Simple past tense de tarih bellidir, present perfecte belli degil Dun gece tv izledim derken simp. Past - I watched tv last night Tv izledim derken zaman belli degil pre. Perfect - I have watched tv

2 yıl önce

birbukalemun

Ayakkabı giyilmesi durumunda put on mu kullanılması gerekiyor, wear kullanılmaz mı?

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"She has put on shoes" nicin yanlis?

3 yıl önce

baki_karakus

shoes'un "put on"dan sonra gelmesi gerekmiyor muydu? ben şöyle biliyordum: Phrase lerin arasına ancak zamirler gelir.

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Wear kullanilmiyor mu ayakkabilrda?

4 yıl önce

huseyinkuruoglu

She wore shoes

4 yıl önce

fregenkral

The shoe wore. bu niye olmuyo

1 yıl önce

gunerkls

"ayakkabılarını çıkardı" nasıl söyleyebiliriz peki

4 yıl önce

murat.erta

She has took off shoes

3 yıl önce

mburak07

Wear nerede

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Wear olması zorunlu değil "put on" da aynı şey

3 yıl önce

1Ceko

ayakkabı diyor neden ayakkabılar diyoruz onu anlamadım 'he have wore shoes' istiyor 'he have wore shoe' neden olmuyor? ayakkabı çift olur demeyin belki tekini giydi?

3 yıl önce

highlander762405
highlander762405

He has put shoes on. Doğrudur

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

He wore shoes yazıyorum woren diye yaz diyor. Woren yarıyorum bu defa da yanlış yazdın wore yazman lazım diyor :)) ne içiyor anlamadım ki

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.