A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Are the fish worth more than the gold?"

Fordítás:A halak többet érnek az aranynál?

4 éve

5 hozzászólás


Magica1
Magica1

'Are'-ral kezdődik, ez utalhat a többesszámra. Mondjuk, a 'hal' számomra eddig megszámlálható volt...

4 éve

Csita85

nem figyeltem, kösz hogy elmondtad:)

4 éve

Magica1
Magica1

a halaknak nem kéne többesszámban lenniük?

4 éve

Csita85

Megszámlálhatatlan főnév, így a többes száma ugyanaz. Lehet hogy az ige végén az "s" jelezné hogy most a mondat egyes vagy többes számban értelmezi a halakat? :)

4 éve

Csita85

ezt miért nem fogadja el? "A hal többet ér mint az arany?" honnan tudom hogy egyes vagy többes számú halra gondol ha ugyanúgy van többes számban?

4 éve