Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El mănâncă mâncarea."

Traducere:He eats the food.

acum 4 ani

28 de comentarii


NicoletaM1

La aceasta intrebare st 2 raspunsuri corecte. Trebuie sa le bifezi pe amandoua. De asta iti spunea ca e gresit daca bifezi 1

acum 4 ani

LazarAndre16

Asa e

acum 1 an

SuciuTimotei

Multumesc

acum 4 ani

deedeemaxx

mancare=food meat=cu totul alt ceva decat food

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ai văzut undeva ”meat” (carne) referitor la propoziția asta?
Se acceptă pe lângă ”food” și ”meal” (mâncarea de la o anumită masă).

acum 4 ani

AndreeaQee

Scria meal

cu 8 luni în urmă

erika.pusc

!! Nu e corect am raspuns corect la una din ele

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ce înseamnă ”una din ele”?
Ce tip de întrebare primisei si care a fost răspunsul tău?

Trebuia cumva să bifezi toate traducerile corecte?

acum 4 ani

MateoAdy

dar "mea'"l inseamna masa . Nu este corect .

acum 4 ani

AndreeaQee

La astă mă gândesc și eu

cu 8 luni în urmă

andramiruna1

am pus varianta : he eats the food, a zis ca e gresit si mai jos la solutii corecte scria ca e bun

acum 4 ani

ionelmic

asa am raspuns si eu... si mi-a dat eroare...

acum 4 ani

VictorNitrean

Meal inseamna masa... Atunci de ce trebuie bifat?\\

acum 3 ani

BroboanaAn

Exact nici eu nu inteleg

acum 3 ani

AndreeaQee

La acest exercițiu este doar o traducere corectă, fiindcă ,,meal" înseamnă masă. În concluzie această aplicație are și greșeli. Nu e bună această ,, Engleză" a lor.

cu 8 luni în urmă

DanaNeagoi

Uneori, dacă nu ești atent, poți înțelege și sa scri "el mănâncă mănâncă".

cu 3 luni în urmă

Lets.Creat

Am uitat sa pun the

acum 1 săptămână

DrobotaMih

Dute dracu de aplicatie

acum 2 ani

Lucian_F

Problema la mine este ca mai devreme, cand trebuia sa traduc in romana propozitia "El mananca mancarea", eu am tradus " he eats the meal" si mi-au spus ca e gresit si ca trebuia "He eats the food", nu "meal". Acum vad ca e corect si food si meal! ...

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ți se cerea să traduci sau altceva?
Trebuia să lași raport (”Răspunsul meu ar trebui acceptat”) ca să putem verifica exact.

acum 4 ani

Lucian_F

M-am gandit prea tarziu. Data viitoare!

acum 4 ani

tomozei.mi

Si de unde sa stim noi ca la aceasta intrebare trebuie alese 2 raspunsuri corecte? Nu am fost anuntati inainte ca s-ar putea sa fie si cu 2 raspunsuri corecte :)

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Dacă cerința îți spunea să bifezi toate variantele corecte, înseamnă că trebuia să le citești pe toate și să decizi pentru fiecare dacă e corectă sau nu. Nicăieri unde se folosesc astfel de cerințe nu ți se specifică numărul de opțiuni corecte.

acum 4 ani

AndreeaQee

Sunt de acord cu tine

cu 8 luni în urmă

tacea.laura.10

Spune foarte clar: alege TOATE raspunsurile corecte! Deci pot fi mai multe corecte! ;)

acum 4 ani

DanSebasti1

Si meal si food sunt corecte .Zice clar 'toate raspunsurile'.

acum 3 ani

gheghicinarcisa

eu am bifat un raspuns si mi la luat ca fiind corect.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu de fiecare dacă când apare o anume întrebare înseamnă că variantele de răspuns sunt aceleași. Când au avut-o ei poate erau două răspunsuri corecte afișate și când ți-a picat ție poate doar unul din răspunsuri era corect.

acum 4 ani