Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Our child has a cat."

Traducere:Copilul nostru are o pisică.

0
acum 4 ani

2 comentarii


AlexaDjuli

Al nostru copil de ce nu este corect :(

1
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu sună natural. În engleză se pune întâi adjectivul posesiv și apoi obiectul posedat, dar în română se pune întâi obiectul posedat și apoi adjectivul posesiv.
Oricum, aveți și indiciu cu ”copilul nostru”.

Observația e valabilă și pentru adjective, în engleză se pun înaintea substantivelor, dar în română se pun mai frecvent după substantive.

6
Răspundeacum 4 ani