"The yellow ducks eat bread."

Çeviri:Sarı ördekler ekmek yer.

4 yıl önce

23 Yorum


BilalBaula

Pembe ördekler yemiyor mu ayol

3 yıl önce

SudenurMel

Aynen

1 yıl önce

cerennur

Yalnız burada dogs diyormuş gibi de anlaşılabiliyor.

4 yıl önce

ngilizceci16

Bence de

8 ay önce

lkAkyac

Dogs diyormuş gibi anlaşılmıyor çünkü daks olarak okudu

6 ay önce

AlemdarTan

Prof. Ducktor Canan Karatay açıkladı: Bütün duck kardeşlerim ekmeği kesin :?

1 yıl önce

EyllVarol

Neden sarı ördekler? Neden diğerleri değil? :D

2 yıl önce

Ptrk12
Ptrk12

Demekki sadece sarı ördekler acıkmış..

2 yıl önce

sheokey

Sanki turuncu ördekler başka bişey yerXDXD

2 yıl önce

VildanYac1

Çok güzel bence herkese tavsiye ediyorum hem öğreniyor hemde eğleniyorum

2 yıl önce

zekionur

Sarı ördek gerçekten varmı ben hiç görmedim de

1 yıl önce

selin_seli

Mavi ördekler simit Pembe ördekler kek Kırmızo ördekler kurabiye Sarı ördekler ise ekmek yer

10 ay önce

ASENAYILDI

sanki sarı ördek olur :)

8 ay önce

behzadturk
behzadturk

Sari ordekler bira içmiyor çok şukur :D

1 hafta önce

AslhanEzgi1

Doğru cevaba tıklıyorum benimkine yanlış diyip yine aynı şeyi gösteriyor

2 yıl önce

bouseyequis

orda sana türkçe yaz diyordur sen ingilizce yazmış olabilirsin kafan karışmıştır bana da olmuştu

1 yıl önce

Mehmet946592

Cok guzel bir program bence

1 yıl önce

zeynep715142

Doğru diyorum yanlış diyo

1 yıl önce

Necdet113429

Soru gayet açık

1 yıl önce

MertAzizUz4

Ekmek cok pahali

8 ay önce

ngilizceci16

Mavi

8 ay önce

ngilizceci16

İyimis

8 ay önce

kocahasanbahadr

Sarı ördekler ekmek yerler olması gerkiyordu

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.