"The yellow ducks eat bread."

Çeviri:Sarı ördekler ekmek yer.

4 yıl önce

46 Yorum


BilalBaula

Pembe ördekler yemiyor mu ayol

3 yıl önce

SudenurMel

Aynen

1 yıl önce

merRahman_1

Hayır yellow pempe değil sarı

1 yıl önce

URANUR770041

Bilmiyorlardı zaten

10 ay önce

Sla752644

Biliyordu zaten

7 ay önce

cerennur

Yalnız burada dogs diyormuş gibi de anlaşılabiliyor.

4 yıl önce

ngilizceci16

Bence de

10 ay önce

lkAkyac

Dogs diyormuş gibi anlaşılmıyor çünkü daks olarak okudu

8 ay önce

AlemdarTan

Prof. Ducktor Canan Karatay açıkladı: Bütün duck kardeşlerim ekmeği kesin :?

1 yıl önce

EyllVarol

Neden sarı ördekler? Neden diğerleri değil? :D

2 yıl önce

Ptrk12
Ptrk12

Demekki sadece sarı ördekler acıkmış..

2 yıl önce

sheokey

Sanki turuncu ördekler başka bişey yerXDXD

2 yıl önce

zekionur

Sarı ördek gerçekten varmı ben hiç görmedim de

1 yıl önce

selin_seli

Mavi ördekler simit Pembe ördekler kek Kırmızo ördekler kurabiye Sarı ördekler ise ekmek yer

1 yıl önce

behzadturk
behzadturk

Sari ordekler bira içmiyor çok şukur :D

1 ay önce

VildanYac1

Çok güzel bence herkese tavsiye ediyorum hem öğreniyor hemde eğleniyorum

2 yıl önce

ASENAYILDI

sanki sarı ördek olur :)

9 ay önce

KaderSar3

Sarı ördek derken choroma yazın yeni doğmuş ördeklerden bahıs ediyor çünkü ördekler türüne göre ilk doğdukları zaman sarı oluyor ama neden sadece sarı ördekler ekmek yiyor onu anlamadım

2 hafta önce

AslhanEzgi1

Doğru cevaba tıklıyorum benimkine yanlış diyip yine aynı şeyi gösteriyor

2 yıl önce

bouseyequis

orda sana türkçe yaz diyordur sen ingilizce yazmış olabilirsin kafan karışmıştır bana da olmuştu

1 yıl önce

Mehmet946592

Cok guzel bir program bence

1 yıl önce

zeynep715142

Doğru diyorum yanlış diyo

1 yıl önce

Necdet113429

Soru gayet açık

1 yıl önce

MertAzizUz4

Ekmek cok pahali

10 ay önce

ngilizceci16

Mavi

10 ay önce

ngilizceci16

İyimis

10 ay önce

kocahasanbahadr

Sarı ördekler ekmek yerler olması gerkiyordu

8 ay önce

konservatu

Geniş zaman degil mi?yani fiil s takısı almaz mı?

1 yıl önce

MetinAydinn

Burda ördekler tani ducks olduğu için fiil "s" takısı almaz. Ama ördek olsaydı o zaman eats olurdu. For example;

"The yellow ducks eat bread."

"Sarı ördekler ekmek yer."

"The yellow duck eats bread."

"Sarı ördek ekmek yer."

Umarım anlatabilmişimdir. Kolay gelsin:)

3 ay önce

AtakanKoym

Ben sarı ördekler beyaz ekmek yer yazdım artık beyine işlemiş :D

2 yıl önce

miley0014

Ceren nur pekdemir hakli

1 yıl önce

Batukoo

Yedi yazdim diye

1 yıl önce

fatihtoocu

Very easy(like)At☺☺

1 yıl önce

Eray88097

Soyluyorum ama anlamiyor

1 yıl önce

mehmet862541

sarilar ekmek yiyosa beyazlar ne yiyo

kapak soktum

1 yıl önce

mustafa933040

Neden eats değil

1 yıl önce

Ayse_Cengi1

Sarı ördek var bende rapunzel:)))))

1 yıl önce

baran2165

ekmek ve ekmeği aynı şey yanlış cümle diyor sinirr oldum

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Sarı ördekler ekmek yer. =The yellow ducks eat bread.

Sarı ördekler ekmeği yer. =The yellow ducks eat the bread.

Ekmeği dersek belli bir ekmekten bahsediyoruz (mesela suya attığım ekmeği kastediyorum). Dolayısıyla the bread demem gerekirdi.

2 yıl önce

baran2165

hııımmmm anladım

2 yıl önce

Ayse_Cengi1

Aferin zeki çocuk Einstein doğmuş zaten

1 yıl önce

buse559907

Cok sacma bir uygulama bu programin benn taaa

1 yıl önce

fecriye

Hani kadın diyo sonra sana kolonusturuyo ya işte onun hilesi acayip basit. Kaydete bas sonra dinleme tuşuna. Senin değil de kadının sesini alıyo ve hep doğru çıkıyo

3 yıl önce

Nehirztrk3

Bu oyun değil öğrenme programı

3 yıl önce

FatmaErdem

Diğer cümlelerde anlattığınız çoğul ozne çoğul nesne kuralı burada neden yok

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çoğul özneyle ilgili değil, ama genel ifadelerde çoğul nesne kullanılması gerektiği kuralı var evet. bu bir istisna, çünkü ekmek su gibi kelimeler ingilizcede "sayılamaz" ve o yüzden çoğul yapılmaz. burada ona da değinmiştim: https://www.duolingo.com/comment/1632177

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.