"These shoes do not fit me."

Fordítás:Ezek a cipők nem jók rám.

June 23, 2014

13 hozzászólás


pezzonovante1

Nem bírom eldönteni, mikor gondolja a program, hogy valami éppen nem áll jól, nem illik rám vagy nem fér esetleg nem jó rám... És a shoes nem a pár cipőre utal? Mert a magyar azt mondja, ez a cipő nem jó rám.

June 23, 2014

budai.doc

Ha jó áll valakinek valami, akkor "suit", ha méretben jó, akkor "fit", ha egyik ruhadarab megy a másikhoz, akkor "go with" vagy "match". Ha nem jó rám a cipő, akkor tehát do not fit.

June 23, 2014

pakosanya

Köszi!

January 10, 2015

JutkaBerecz

Már csak azért is mert több pár cipőt nm vehetünk fel egyszerre.Egyes számban nem fogadta el,pedig gondolkodtam h szó szerint fordítsam -e,vagy magyarra?

September 8, 2014

eminens2

Elfogadja egyes számban. 2018.07.16.

July 16, 2018

MartonGeza

Nem fogadja el egyes számban 2019.02.14.

February 14, 2019

Agicatz

Igen, még most sem. :( 2019.06.16

June 16, 2019

csordas1

Ez a cipő nem illik rám, Ez a cipő nem megfelelő nekem, és még lehetne sorolni... És azt honnan tudjam, hogy nem egy pár cipőről van szó? Mert ugye többes számot a magyar csak több pár cipő esetén használ!

September 4, 2014

psychinfo

A cipőre a magyarban akkor használunk többes számot, ha több pár cipőről van szó

March 27, 2015

Hajdusec

A magyar nyelv sokkal "színesebb" a megoldásokat illetően....nem kellene erőltetni az "egyke" megoldásokat...

August 18, 2017

johalasz46

Illik, illeszkedik, passzol = fit, jó = good, well... - Tehát igazad van !

August 15, 2018

Bla585587

Ezek a cipök rám nem jók. Miért nem fogadja el?Csak a szórend más...

August 17, 2016

Szabarine

nem fogadja el egye számban 2019 09 12

September 12, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.