"She does not have any siblings."

Traducere:Ea nu are niciun frate.

June 23, 2014

29 de comentarii


ianysorr1

pentru ce se foloseste acel "does" inaintea lui "have"?

March 7, 2015

suiram15

asa se formeaza forma interogativa si negativa, din to do + not

March 14, 2015

ianysorr1

Aaa, da! Multumesc mult:D

March 15, 2015

Dan868052

Cazul de fata persoana a 3-a singular se foloseste does si nu se mai pune s la verb, obligatoriu. La celelalte persoane este auxiliarul do.

February 15, 2018

iulian.mar

Aici ar fi corect sa apara "sibling" in loc de "siblings"?

June 23, 2014

fantomitzah

Este discutată aici o propoziție similară (cu ”sisters” în loc de ”siblings”).
Conform acelei discuții și a tabelului de aici, nu ar fi corectă folosirea singularului ”sibling”.
Deci în tabel scrie că după ”any” și ”no” se folosește pluralul substantivelor numărabile (adică acelea care au formă de singular și formă de plural).

Rezultă că formele corecte pentru ”Ea nu are niciun frate.” ar fi:
She does not have any siblings. (NU: She does not have any sibling.)
She has no siblings. (NU: She has no sibling.)

Dar ”Ea nu are un frate.” = ”She does not have a sibling.”

[Erau acceptate și variante de singular dar am corectat să nu mai apară.]

June 23, 2014

cornelzavada

? care tabel? scuze!

December 5, 2014

Miishu98

apasa pe cuvutul aici din comentariul lui fantomitzah

March 1, 2015

CosminCiuc

Mie nu imi merge sa deschid niciun link. Aveti idee de ce? Multumesc!

February 28, 2016

jambru1

Nici eu nupot deschide acele link-uri oare din cauză ca sunt pe telefon???

February 24, 2019

mihai.bobis

Trebuie sa simti* limba esngleza si sa te adaptezi nu sa adaptezi engleza la tine....

February 15, 2015

AnaMariaOAM

siblings is at the plural

April 28, 2016

ProDuoExtra

Dar care este diferenta dintre "brother" si "sibling" ??

April 2, 2015

DeliaBtzt

Păi frate+soră=frați=siblings, soră+soră=surori=sisters, frate+frate=frați=brothers. Înțelegi unde bat?

June 19, 2015

StefyNFS

esti ceea mai tare din parcare

January 25, 2018

gts223

http://dexonline.ro/articol/Niciun_sau_nici_un%3F Mă confundați, eu nu am nici un frate, nici mai mulți. Nici este conjuncție, iar un numeral.

August 2, 2015

fantomitzah

Chiar dacă propoziția dată în exemplul tău pare că seamănă cu cea din curs, nu e același lucru.
Acolo ai construcția ”nici ..., nici ...”, unde într-adevăr ”nici” este conjuncție și se scrie separat de ”un”.
Dar în propoziția din curs ai doar ”nu are niciun frate”, unde ”nici” este adjectiv pronominal negativ, exact ca în primul exemplu din link, cu ”n-are niciun chef”.

August 2, 2015

gts223

Multumesc

August 21, 2015

adrian213213

De ce nu si "she has not"?

March 5, 2018

Simona165141

Corect in romana " nici un frate"

November 1, 2018

MarinetandAdrien

Siblings nu este correct dar brothers este correct.

March 2, 2019

sofiacarson24244

Ella no tengo =she doses not have

April 19, 2019

sofiacarson24244

.

April 20, 2019

sofiacarson24244

........... #24

April 20, 2019

DedeDyutza

Siblings = frati Nu frate si nici sora

November 27, 2014

jooolie13

De ce "She does not have" si nu "she does not has"? La pers.a 3 a singular have se transforma in has.

June 27, 2015

Alice783955

Pentru ca,daca ai does care este la pers a 3a si atunci nu mai ai si has

July 19, 2015

jooolie13

Multumesc:)

July 20, 2015

isacfanel

"Any" nu se traduce "orice"?

October 23, 2015
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.