"She does not have any siblings."

Traducere:Ea nu are niciun frate.

June 23, 2014

33 de comentarii
Această discuție este blocată.


iulian.mar

Aici ar fi corect sa apara "sibling" in loc de "siblings"?


fantomitzah

Este discutată aici o propoziție similară (cu ”sisters” în loc de ”siblings”).
Conform acelei discuții și a tabelului de aici, nu ar fi corectă folosirea singularului ”sibling”.
Deci în tabel scrie că după ”any” și ”no” se folosește pluralul substantivelor numărabile (adică acelea care au formă de singular și formă de plural).

Rezultă că formele corecte pentru ”Ea nu are niciun frate.” ar fi:
She does not have any siblings. (NU: She does not have any sibling.)
She has no siblings. (NU: She has no sibling.)

Dar ”Ea nu are un frate.” = ”She does not have a sibling.”

[Erau acceptate și variante de singular dar am corectat să nu mai apară.]


cornelzavada

? care tabel? scuze!


Miishu98

apasa pe cuvutul aici din comentariul lui fantomitzah


CosminCiuc

Mie nu imi merge sa deschid niciun link. Aveti idee de ce? Multumesc!


RobiRobert007

Nici eu nupot deschide acele link-uri oare din cauză ca sunt pe telefon???


Cristian828172

Vorbesti prostii. Siblings este la plural. Traducerea in romana ar fi : Ea nu are frati gemeni, altfel ar trebui scris in engleza: She does not have any brother. Induceti lumea in eroare cu formularile voastre.


Cristian828172

Fantomitzah , siblings este forma pentru gemeni. Propozitia corecta in engleza era pentru singular: She does not have any brother.


ianysorr1

pentru ce se foloseste acel "does" inaintea lui "have"?


suiram15

asa se formeaza forma interogativa si negativa, din to do + not


ianysorr1

Aaa, da! Multumesc mult:D


Dan868052

Cazul de fata persoana a 3-a singular se foloseste does si nu se mai pune s la verb, obligatoriu. La celelalte persoane este auxiliarul do.


mihai.bobis

Trebuie sa simti* limba esngleza si sa te adaptezi nu sa adaptezi engleza la tine....


AnaMariaOAM

siblings is at the plural


gts223

http://dexonline.ro/articol/Niciun_sau_nici_un%3F Mă confundați, eu nu am nici un frate, nici mai mulți. Nici este conjuncție, iar un numeral.


fantomitzah

Chiar dacă propoziția dată în exemplul tău pare că seamănă cu cea din curs, nu e același lucru.
Acolo ai construcția ”nici ..., nici ...”, unde într-adevăr ”nici” este conjuncție și se scrie separat de ”un”.
Dar în propoziția din curs ai doar ”nu are niciun frate”, unde ”nici” este adjectiv pronominal negativ, exact ca în primul exemplu din link, cu ”n-are niciun chef”.


Cristian828172

Corect: niciun frate. Any brother, domnule. Siblings este formularea pentru frati gemeni. Nu poti sa spui: Ea nu are niciun frati gemeni, si nu poti sa traduci frati cu frate. Corectati-va voi greseala si nu mai induceti lumea in eroare.


adrian213213

Daca ai doi frati=brothers. Daca ai doua surori=sisters.Daca ai un frate si o sora=siblings. Adica , caz concret, eu am o sora, fiind baiat si fiind impreuna, ne prezentam: we are siblings.


isacfanel

"Any" nu se traduce "orice"?


adrian213213

De ce nu si "she has not"?


Simona165141

Corect in romana " nici un frate"


MarinetandAdrien

Siblings nu este correct dar brothers este correct.


sofiacarson24244

Ella no tengo =she doses not have


DedeDyutza

Siblings = frati Nu frate si nici sora


jooolie13

De ce "She does not have" si nu "she does not has"? La pers.a 3 a singular have se transforma in has.


Alice783955

Pentru ca,daca ai does care este la pers a 3a si atunci nu mai ai si has

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.