"Youarewelcome!"

Μετάφραση:Παρακαλώ!

πριν από 4 χρόνια

18 σχόλια


vassiaa

οταν πας πανω απο την λεξη welcome λεει καλως ηρθες. γραφω καλως ηρθες και μου το πιανει λαθος...

πριν από 4 χρόνια

vaggelis753627

Καλώς ερχοσαστε

πριν από 1 χρόνο

stathissak

και καλωσορισες δε σημαινει

πριν από 3 χρόνια

dimitrisliberis

welcome, καλωσόρισε δεν σημαίνει;

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Ναι, αλλά το "you are..." πριν αλλάζει το νόημα. Το "you are welcome" χρησιμοποιείται σε δύο περιπτώσεις: (1) σαν απάντηση όταν κάποιος λέει ευχαριστώ, και (2) όταν προσκαλείς κάποιον "είσαι ευπρόσδεκτος".

πριν από 4 χρόνια

psipsina1980

Κ γω ετσι νομιζω...

πριν από 4 χρόνια

zoedaskal

Έκανα το ίδιο λάθος δύο φορές.

πριν από 4 χρόνια

jeanprendiville

Αυτό, είναι περίπλοκο. Καλωσόριζε στο χωρίο, you are welcome in the village. Άλλα, αν βοήθειας κάποιον στην Αμερικη "you are very kind" η απάντηση είναι "welcome " η "you're welcome " άλλα στην Αγγλία είναι "not at all". (παρακαλώ)

πριν από 4 χρόνια

valiaz

εφοσον λεει you που σημαινει εσυ επρεπε στην μεταφραση να υπαρχει και οχι να μου το βγαζει λα8ος

πριν από 4 χρόνια

LazarosCha

Καλώς ήλθες ή καλώς ήλθατε σημαίνει το you are welcome (ή καλώς είστε ερχόμενοι)

πριν από 3 χρόνια

wchargin
wchargin

Γιατί είναι λάθος το "Σας παρακαλώ" αλλά είναι σωστό το "Παρακαλώ";

πριν από 3 χρόνια

Alkargr
Alkargr

Το παρακαλώ μπορεί να σημαίνει please αλλά και you are welcome. Το σας παρακαλώ έχει μόνο το νόημα του please.

Please:

Παρακαλώ, κάντε λίγη ησυχία.

Σας παρακαλώ, κάντε λίγη ησυχία.

Σας παρακαλώ να κάνετε λίγη ησυχία.

You are welcome:

-Ευχαριστώ πολύ! -Παρακαλώ!

Όταν έχει το νόημα you are welcome χρησιμοποτείται μόνο του σε πρόταση, χωρίς τίποτα άλλο. Επίσης, άλλος συνηθισμένος τρόπος να πεις παρακαλώ(you are welcome), αλλά ίσως λίγο πιο informal, είναι το τίποτα.

-Σ'ευχαριστώ! -Τίποτα!"

πριν από 3 χρόνια

LazarosCha

Καλώς ήλθες

πριν από 3 χρόνια

NikiDiaour

Ειναι λαθος γραμμενες οι ελληνικες λεξεις .ευχαριστω

πριν από 2 χρόνια

GiannisZiogas

καλώς ήρθες, καλωσόρισες δεν σημαίνει; γιατί μου το πιάνει για λάθος και μου λέει σωστή την λέξη παρακαλώ που είναι please;

πριν από 2 χρόνια

kctj6

Εμενα ειπε οτι το μικροφωνω επαθε κατι και δενειπα τιποτα και περασα

πριν από 1 χρόνο

sk8O4

Welcome σημαινει καλωσορισες ασχετα με τι λεει... Τελος παντων...

πριν από 1 χρόνο

lenefluffylover

Καταλαβαίνω αλλα γραφει και καλωσορισες και παρακαλω.

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.