1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "You are welcome!"

"You are welcome!"

Μετάφραση:Παρακαλώ!

June 23, 2014

20 σχόλια


vassiaa

οταν πας πανω απο την λεξη welcome λεει καλως ηρθες. γραφω καλως ηρθες και μου το πιανει λαθος...


vaggelis753627

Καλώς ερχοσαστε


wA795

Έγραψα: καλώς όρισες... Και το πήρε για σωστό


stathissak

και καλωσορισες δε σημαινει


dimitrisliberis

welcome, καλωσόρισε δεν σημαίνει;


mptmpt

Ναι, αλλά το "you are..." πριν αλλάζει το νόημα. Το "you are welcome" χρησιμοποιείται σε δύο περιπτώσεις: (1) σαν απάντηση όταν κάποιος λέει ευχαριστώ, και (2) όταν προσκαλείς κάποιον "είσαι ευπρόσδεκτος".


psipsina1980

Κ γω ετσι νομιζω...


zoedaskal

Έκανα το ίδιο λάθος δύο φορές.


jeanprendiville

Αυτό, είναι περίπλοκο. Καλωσόριζε στο χωρίο, you are welcome in the village. Άλλα, αν βοήθειας κάποιον στην Αμερικη "you are very kind" η απάντηση είναι "welcome " η "you're welcome " άλλα στην Αγγλία είναι "not at all". (παρακαλώ)


valiaz

εφοσον λεει you που σημαινει εσυ επρεπε στην μεταφραση να υπαρχει και οχι να μου το βγαζει λα8ος


LazarosCha

Καλώς ήλθες ή καλώς ήλθατε σημαίνει το you are welcome (ή καλώς είστε ερχόμενοι)


wchargin

Γιατί είναι λάθος το "Σας παρακαλώ" αλλά είναι σωστό το "Παρακαλώ";


Alkargr

Το παρακαλώ μπορεί να σημαίνει please αλλά και you are welcome. Το σας παρακαλώ έχει μόνο το νόημα του please.

Please:

Παρακαλώ, κάντε λίγη ησυχία.

Σας παρακαλώ, κάντε λίγη ησυχία.

Σας παρακαλώ να κάνετε λίγη ησυχία.

You are welcome:

-Ευχαριστώ πολύ! -Παρακαλώ!

Όταν έχει το νόημα you are welcome χρησιμοποτείται μόνο του σε πρόταση, χωρίς τίποτα άλλο. Επίσης, άλλος συνηθισμένος τρόπος να πεις παρακαλώ(you are welcome), αλλά ίσως λίγο πιο informal, είναι το τίποτα.

-Σ'ευχαριστώ! -Τίποτα!"


LazarosCha

Καλώς ήλθες


NikiDiaour

Ειναι λαθος γραμμενες οι ελληνικες λεξεις .ευχαριστω


GiannisZiogas

καλώς ήρθες, καλωσόρισες δεν σημαίνει; γιατί μου το πιάνει για λάθος και μου λέει σωστή την λέξη παρακαλώ που είναι please;


kctj6

Εμενα ειπε οτι το μικροφωνω επαθε κατι και δενειπα τιποτα και περασα


sk8O4

Welcome σημαινει καλωσορισες ασχετα με τι λεει... Τελος παντων...


Athethereal

Αν πεις you're welcome ( Your welcome ) σημαίνει παρακαλώ όμως και Καλωσόρισες .


konkanta

You are welcome. Που είναι το λάθος?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.