"You are welcome!"

Μετάφραση:Παρακαλώ!

June 23, 2014

19 σχόλια


vassiaa

οταν πας πανω απο την λεξη welcome λεει καλως ηρθες. γραφω καλως ηρθες και μου το πιανει λαθος...

July 7, 2014

vaggelis753627

Καλώς ερχοσαστε

October 15, 2017

wA795

Έγραψα: καλώς όρισες... Και το πήρε για σωστό

December 20, 2018

stathissak

και καλωσορισες δε σημαινει

December 16, 2014

dimitrisliberis

welcome, καλωσόρισε δεν σημαίνει;

June 23, 2014

mptmpt

Ναι, αλλά το "you are..." πριν αλλάζει το νόημα. Το "you are welcome" χρησιμοποιείται σε δύο περιπτώσεις: (1) σαν απάντηση όταν κάποιος λέει ευχαριστώ, και (2) όταν προσκαλείς κάποιον "είσαι ευπρόσδεκτος".

June 23, 2014

psipsina1980

Κ γω ετσι νομιζω...

July 23, 2014

zoedaskal

Έκανα το ίδιο λάθος δύο φορές.

August 2, 2014

jeanprendiville

Αυτό, είναι περίπλοκο. Καλωσόριζε στο χωρίο, you are welcome in the village. Άλλα, αν βοήθειας κάποιον στην Αμερικη "you are very kind" η απάντηση είναι "welcome " η "you're welcome " άλλα στην Αγγλία είναι "not at all". (παρακαλώ)

September 28, 2014

valiaz

εφοσον λεει you που σημαινει εσυ επρεπε στην μεταφραση να υπαρχει και οχι να μου το βγαζει λα8ος

July 23, 2014

LazarosCha

Καλώς ήλθες ή καλώς ήλθατε σημαίνει το you are welcome (ή καλώς είστε ερχόμενοι)

December 26, 2014

wchargin

Γιατί είναι λάθος το "Σας παρακαλώ" αλλά είναι σωστό το "Παρακαλώ";

December 18, 2014

Alkargr

Το παρακαλώ μπορεί να σημαίνει please αλλά και you are welcome. Το σας παρακαλώ έχει μόνο το νόημα του please.

Please:

Παρακαλώ, κάντε λίγη ησυχία.

Σας παρακαλώ, κάντε λίγη ησυχία.

Σας παρακαλώ να κάνετε λίγη ησυχία.

You are welcome:

-Ευχαριστώ πολύ! -Παρακαλώ!

Όταν έχει το νόημα you are welcome χρησιμοποτείται μόνο του σε πρόταση, χωρίς τίποτα άλλο. Επίσης, άλλος συνηθισμένος τρόπος να πεις παρακαλώ(you are welcome), αλλά ίσως λίγο πιο informal, είναι το τίποτα.

-Σ'ευχαριστώ! -Τίποτα!"

December 18, 2014

LazarosCha

Καλώς ήλθες

December 26, 2014

NikiDiaour

Ειναι λαθος γραμμενες οι ελληνικες λεξεις .ευχαριστω

September 23, 2016

GiannisZiogas

καλώς ήρθες, καλωσόρισες δεν σημαίνει; γιατί μου το πιάνει για λάθος και μου λέει σωστή την λέξη παρακαλώ που είναι please;

November 26, 2016

kctj6

Εμενα ειπε οτι το μικροφωνω επαθε κατι και δενειπα τιποτα και περασα

July 26, 2017

sk8O4

Welcome σημαινει καλωσορισες ασχετα με τι λεει... Τελος παντων...

September 7, 2017

Lenefluffylover

Αν πεις you're welcome ( Your welcome ) σημαίνει παρακαλώ όμως και Καλωσόρισες .

August 12, 2019, 8:39 AM
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.