"I saw an alternative."

Fordítás:Láttam egy alternatívát.

June 23, 2014

9 hozzászólás


GzaSzab

Leborulok azon tanuló társaim előtt, akik a géphangból kiértik az "an alternative" szót.

September 8, 2014

Vajda_Attila

Teljesen egyetértek

October 9, 2014

EvaTrk

A 100.-nál sem értettem

December 4, 2014

csapy

Na nekem is csak úgy jött össze vagy ötödjére, hogy előtte kb. 10 mondattal pont ez volt, de írásos fordításként, és még emlékeztem rá.

December 15, 2014

tojanosth

Láttam egy lehetőséget ? miért nem jó ?

June 23, 2014

Sjanko

Mert nincs benne a válasz-gyűjteményben - ha valaki jelenti, valószínűleg be fog kerülni :-)

January 13, 2015

eminens2

Láttam egy másik lehetőséget. -Elfogadja: 2018.04.26.

April 26, 2018

fectroll

Ez hibátlan!

January 22, 2015

anerzsike

Sokadszorra is "in" volt az az an. De az "tisztán".

December 17, 2016

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.