A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I saw an alternative."

Fordítás:Láttam egy alternatívát.

4 éve

8 hozzászólás


GzaSzab

Leborulok azon tanuló társaim előtt, akik a géphangból kiértik az "an alternative" szót.

4 éve

Vajda_Attila

Teljesen egyetértek

3 éve

EvaTrk

A 100.-nál sem értettem

3 éve

csapy
csapy

Na nekem is csak úgy jött össze vagy ötödjére, hogy előtte kb. 10 mondattal pont ez volt, de írásos fordításként, és még emlékeztem rá.

3 éve

tojanosth

Láttam egy lehetőséget ? miért nem jó ?

4 éve

Sjanko
Sjanko

Mert nincs benne a válasz-gyűjteményben - ha valaki jelenti, valószínűleg be fog kerülni :-)

3 éve

eminens2

Láttam egy másik lehetőséget. -Elfogadja: 2018.04.26.

4 hónapja

anerzsike

Sokadszorra is "in" volt az az an. De az "tisztán".

1 éve