"Thepubliclikeswomen."

Traducere:Publicului îi plac femeile.

acum 4 ani

19 comentarii


Heather421093

Ii place is similar in use and in sentence structure to the verb "to please".

acum 1 an

mironliviu

Publicul indrageste femeile - nu e cam acelasi lucru?

acum 4 ani

ZalogOctav

Publicul iubeste femeile. De ce nu e corect?

acum 3 ani

Vlad13Radu

Likes = ii place ; iubeste = loves

acum 3 ani

RaduRoua
RaduRoua

Publicul preferă femeile - e o alternativă.

acum 3 ani

Vlad13Radu

Nu, pentru ca nu se face comparatie nicaieri.

acum 3 ani

RaduRoua
RaduRoua

1like verb \ˈlīk\ : to enjoy (something) : to get pleasure from (something)

: to regard (something) in a favorable way

: to feel affection for (someone) : to enjoy being with (someone)

acum 3 ani

Vlad13Radu

Nu vad cum aduce chestia asta un argument in favoarea ta.

acum 3 ani

RaduRoua
RaduRoua

N-am încercat să aduc niciun argument în favoarea mea, ci doar să-ţi arăt că verbul like e sinonim cu verbul prefer.

acum 3 ani

Vlad13Radu

Daca stau sa ma gandesc mai bine, daca pui accentul pe cuvantul women atunci poti zice ca publicul prefera femeile. (The public likes WOMEN). In functie de pozitia accentului poate capata alte sensuri.

acum 3 ani

Cacuci1

"Publicului" fiind la singular, se spune corect gramatical "Publicului ii place femeile". Lui, publicului, ii place femeile

acum 1 an

Kostya156596

Intotdeauna cuvantul "public" este la plural, la fel ca și "foarfece".

cu 4 luni în urmă

Cris565180

Defapt se subînțelege că sunt mai multe persoane și chiar dacă substantivul "public" are numărul singular, are înțeles de plural. Sper ca te am ajutat ❤️

cu 4 luni în urmă

Miki768697

"Publicul apreciaza femeile" nu e corect?!

acum 1 an

Dinka860885

Dacă e femeile atunci de ce nu s-a pus THE înainte de WOMEN?????????

cu 11 luni în urmă

MadalinaZa20

Parca era ,, publicului le plac femeile ". Datimi like daca am dreptate

cu 9 luni în urmă

Raluca939534

Nu era corect, "publicului ii place femeile"? Publicul fiind la singular.

cu 5 luni în urmă

Adriana595274

Corect! Publicului ii place este forma corecta. E ca la majoritatea.

acum 2 săptămâni

Adriana595274

Publicului ii place, nu ii plac...pentru ca se face acordul cu publicul....ce ii place publicului? Raspuns: femeile.

acum 2 săptămâni
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.