A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We hope to meet him again."

Fordítás:Reméljük, hogy találkozunk vele megint.

4 éve

7 hozzászólás


ikin83

Remeljük ujra találkozunk vele. Ez miert nem jo?

4 éve

GergelyMol1

jó az, jelentettem is

3 éve

HaIsmerszT

Remeljuk talalkozunk vele ujra. Ez miert nem jo?

3 éve

GyarmatiGyuri

"Reméljük, találkozunk vele újra." Szerintem ez helyes, mégsem fogadta el.

3 éve

ljerror

Jó kérdés...

4 éve

jokutine

Reméljük, hogy újból találkozunk vele. Ez miért nem jó?

3 éve

GergelyMol1

mert az inkább once/over again lenne, de ettől függetlenül szerintem nem elfogadhatatlan megoldás

3 éve