1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She will fall off the bed."

"She will fall off the bed."

Fordítás:Le fog esni az ágyról.

June 23, 2014

5 hozzászólás


jokutine

Ki fog esni az ágyból miért nem jó?

June 23, 2014

djk11

ezt írtam én is (fall off the bed- kiesik az ágyból) :(

August 14, 2014

oregkvinto

A leesik nem fell off?

July 27, 2016

djk11

nem, a fell jelentheti, hogy kivág, ledönt, de a (le)esik az fall - szerintem nem véletlen, hogy az autumn mellett ezzel a szóval mondják az őszt :)

July 27, 2016

oregkvinto

Van a leckék között egy példamondat"My grandfather fell off the horse" ami ugye azt jelenti hogy a nagyapám leesett a lórol.Nem vettem észre hogy a fell valószínüleg a fall múltideje.Köszönöm a segítséget

July 27, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.