1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Вот моё полотенце."

"Вот моё полотенце."

Çeviri:İşte benim havlum.

October 15, 2019

8 Yorum


Esra345718

Neden полотенце. Полотенца değil?


Murat5834

Полотенце tekil, вот мои ile başlasaydı полотенца okacaktı yani çoğul


SelimeCesur

Neden мoë, мой degil


Murat5834

Havlu nötr isim. Eril olsa мой olurdu


SelimeCesur

Tesekkur ederim.


Azerbaijan05

Bence çoğul olarak"мои полотеца"tek olarak "моё полотенце"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.