A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My shoe is green."

Fordítás:A cipőm zöld.

4 éve

6 hozzászólás


szinesporsche

csatlakozok, ha jól tudom mindig többesszámban kéne lennie, bár lehet hogy a mondat egy féllábú kalózra utal akinek egy cipője van csak

4 éve

Kincskereso

:)

4 éve

Diopapa

Én sem értem most miért nem shoes?

3 éve

Magdolka

Miért van a cipő egyes számban?

4 éve

Kira258524

?

2 éve

AgnesMondics

A shoe főnevet gyakorlatilag mindig többes számban mondjuk mert ritkán hordod a cipődnek csak az egyik felét !!

2 éve