"Eu am cinci frați, trei surori și doi frați."

Traducere:I have five siblings, three sisters and two brothers.

acum 4 ani

9 comentarii


ontadumitr

De ce nu e corect am scris five brothers? Brother = sibling nu?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

În propozițiile simple unde apare ”frați” se acceptă ambele traduceri (”brothers” și ”siblings”) dacă sunt ambele posibile în contextul respectiv.
”siblings” se folosește când există și fete și băieți, nu doar unii.

Dar aici e clar că îți zice că sunt trei fete și doi băieți și cinci e totalul de copii de ambele tipuri, deci singura soluție corectă e cea afișată.

acum 4 ani

alexiriios

Nici mie nu mi a socotit corect brothers. De ce siblings

acum 2 ani

pitic26

Dar ei pun virgula si nu doua puncte pentru enumeratie

acum 3 ani

AlexandraL285868

Am pus i have five brothers,tree sisters and two siblings.Dc nu era corect???????????????????????????????

acum 2 ani

SoniaStoic

Pt ca siblings se refera la frati in general, si fete si baieti. Corect era asa: Eu am 5 frati: 3 frati si 2 surori

acum 1 an

mindtaker

Am o nelămurire: siblings nu e formă de plural articulat: frații?

acum 4 ani

BogdanIon

Sibling se refera fie la frate fie la sora. Noi nu avem aceasta forma. Spunem "suntem 5 frati, 3 surori si 2 frati".

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”siblings” este forma de plural pentru ”sibling”, dar nu este articulată.
Forma articulată e ”the siblings” = ”frații”.

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.