A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The strike is today."

Fordítás:A sztrájk ma van.

4 éve

6 hozzászólás


ekisz
ekisz

és hol van a fordításban, hogy "ma", hiszen holnap is lehet

4 éve

TloszAnob

Bejelentetted?? A bejegyzésed óta eltelt egy hét és a hiba még meg van. A bejelentéseimre ennyi idő elteltével már általában reagált a Duo.

4 éve

bandika1984

A sztrájk az nem tüntetés???? Ez nem magyarosabb????

2 éve

Tarnai
Tarnai

Magyarosabb, csak nem pontos, a sztrájk az munkabeszüntetés. A tüntetést inkább demonstrations-nak gondolom.

2 éve

botond280015

strike= ütés csapás rajtaütés és egyébiránt a sztrájk is de azért illene gondolni azokra is akik kicsit bővebben tudják a szavak többi jelentését is

1 éve

HunorSztoj

egyet értek

9 hónapja