A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Not him."

Fordítás:Nem őt.

4 éve

13 hozzászólás


patrik31

miért nem jó az, hogy ne őt?

4 éve

bpeti06

mert: nem nőt.

3 éve

TorkosPeti

Az is jó hogy nem ő

3 éve

Toncsi66

Nekem is elfogadta :)

2 éve

Attila075

a: nem neki, miért nem jó?

4 éve

temea1

Miért nem jó az, hogy " nem neki"??

4 éve

Tabeti

nekem elfogadta..

3 éve

bpeti06

hmm... furcsa nekem úgy fogadta el hogy: nem nőt. tudod? nekem furcsa hogy neked elfogadja, a temea1 -nek nem. furcsa. nem húzom tovább az időt, mert gyors meg kell tanulnom angolul.

3 éve

Barbaraasszony

Nekem nem fogtta el azt hogy nem őt.Miért?

3 éve

krisz197

pedig az jó

2 éve

veresalexuka

Hem et mondot a geci

3 éve

bpeti06

miért pont a geci?

3 éve

WittmannKa1

Azért mert ez a csunyaszó jött ki az ujjából

2 éve