Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bugün kendimi aynada görmedim."

Çeviri:I have not seen myself in the mirror today.

4 yıl önce

4 Yorum


kullanamadim

"Today" tamamlanmamis bir zaman zarfidir. Gun icerisinde aynayana bakip kendini gorebilir. Bu nedenle present perfect kullanılmıştır.

3 yıl önce

deniz426459

burda have neden kullanılıyor

1 yıl önce

hikilic

Present perfect tense olduğu için yani etkisi halen süren geçmiş zaman olduğu için have/has + V3 kullanılmış.

11 ay önce

mikaildaglar

Burada "did not" neden kullanilamıyor?

3 yıl önce