A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He knows how to make a radio."

Fordítás:Tud rádiót készíteni.

4 éve

9 hozzászólás


ikin83

A kesziteni miert nem jo?

4 éve

aptg.gabi

Már megint ...kodsz a szórenddel?! Most komolyan????

4 éve

OhYeah01

Lehet jobb lenne, ha a hibakbol adodoan nem kellene 3.szor vegigcsinalni az egeszet, mert igy nagyin unalmas :( Biztos nehez osszerakni egy ilyen programot, de csomo hiba van benne es mindig ujra kell csinalni a "jokat" is...

4 éve

aptg.gabi

Engem csak ritkán húz fel, ha nem fogadja el, addig is gyakorlok, csak ne a hülyeség rögzüljön! :)

4 éve

OhYeah01

Azert latom, neha Nalad is kiveri a biztositekot :D :D (Fentebb... ) :)

4 éve

zoltankovats

jó minden, csak nem jó

4 éve

KovcsJzsef15

Az ég szerelmére, a "készíteni" vagy "csinálni" szavak egymás szinonímái !!! A fordító nem"tud kicsi több magyar"???

1 éve

KovcsJzsef15

Úgy látszik hiába jelentettem hogy a "csinál" és "készít" szavak fordítása a szótárban is a "MAKE" kifejezés, nem fogadja el.

1 éve

espontapon1

A how=hogy,hogyan,ez benne van az angol mondatban,akkor miért is tud rádiót készíteni?Azt tudja hogy hogyan,de az nem biztos meg is tudja csinálni!

4 hete