Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You like everyone."

Tłumaczenie:Ty lubisz każdego.

4 lata temu

14 komentarzy


elaKlimczyk

Lubicie kazdego. Tez jest dobrze

4 lata temu

Sweet_Rabbit

Ponieważ ,,you" to znaczy i ty i wy.

1 rok temu

konradPL1001

Dlaczego nie można Ty lubisz wszystkich

2 lata temu

buskes76

Zgłoś!

2 lata temu

EwaOstrows1

Lubisz każdego ? To super!

9 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

Lubisz każdego / Każdego lubisz / Podoba ci się każdy / Każdy ci się podoba! /
(Nie mogę tego powiedzieć o sobie, ale) Ty lubisz każdego!

Lubicie każdego / Każdego lubicie / Podoba wam się każdy/ Każdy wam się podoba! / (MY - nie bardzo, ale) WY lubicie każdego!

"LIKE" może oznaczać po polsku LUBIĆ lub PODOBAĆ SIĘ, ale zwroty te mogą mieć różne znaczenia, więc nie zawsze są one zamienne.
Gdy coś (kogoś) widzi się po raz pierwszy, to może się to (ktoś) tylko podobać.
Z czasem, to coś (kogoś) można polubić, albo nie!

Bardzo podobają mi się moje czerwone buty, ale już ich nie lubię.
Nie podobają mi się już moje czarne buty, ale bardzo je lubię, bo są wygodne.
Nie lubię książek tego pisarza, ale jego ostatnia książka bardzo mi się podoba.
Lubię wszystkie kwiaty i wszystkie mi się podobają.

11 miesięcy temu

EwaOstrows1

Lubisz wszystkich to dobrze!!!!!!!!!!

9 miesięcy temu

elaKlimczyk

Teraz napisalam Ty lubisz kazdego- i tez zle, co jest?

4 lata temu

boguszbat

ra1sy no moze ;) diki słownik angielsko polski polecam

1 rok temu

ra1sy

jesteś jak wszyscy???

3 lata temu

buskes76

"You are like everyone /everybody" - raczej tak by było "Jesteś jak każdy /wszyscy"

2 lata temu

Sarmiczek

No też się właśnie zastanawiam. Coś mi mówi, że tam nam 'are' brakuje.

3 lata temu

Sweet_Rabbit

,,are" nie jest potrzebne, ponieważ (jak już napisałam wyżej), ,,you" to znaczy i ,,wy" i ,,ty", a przed ,,ty" raczej nie powinno być ,,są" (are). Mam nadzieję, że zostałam zrozumiana. :-)

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

like - jak, taki jak....You are LIKE everyone - Jesteś JAK każdy
like - lubić.......................You LIKE everyone - LUBISZ każdego

6 miesięcy temu