Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She has not told me her name."

Tłumaczenie:Ona mi nie powiedziała swojego imienia.

4 lata temu

17 komentarzy


iKrasny

W opcji szybkiego czytania jest wyraźnie słowo Your, a w opcji wolnego słuchania jest wyraźnie Her. Może mylić:)

4 lata temu

barbarka_88

Zgadzam się. Zdecydowanie w opcji szybkiego słuchania źle czyta. Zgłaszam.

4 lata temu

Marcin_D
Marcin_D

Dokładnie tak samo było u mnie.

4 lata temu

KacperKwapisz

to samo ;-)

3 lata temu

pawus3

Nie powiedziala imienia czyli nie przedstawila sie chyba ... :/

1 rok temu

haskerRob

A jak by było: "Ona nie powiedziała mi jej imienia" ( ? ; jej czyli innej dziewczyny niż ona ) - czy może tak samo tylko właśnie zależy od kontekstu? Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi ;)

1 rok temu

PanPiiiitaaaa

W angielskim oznacza to że jej imienia jeżeli chcesz powiedzieć innej dziewczyny musisz dodać deafrent Woman sorry jak coś źle ale mam polską autokorekte która nie ułatwia pisania po angielsku

1 rok temu

buskes76

z komentów z innych ćwiczeń wynika iż należy określić tą inną osobę; (w j. pl. "Ona nie powiedziała mi imienia swojej siostry /przyjaciółki /matki /itp") - "She hasn't told me name of her sister /friend /mother" lub "She hasn't told me her sister's name". Ale nie jestem teraz na 100% pewien czy potrzeba tu konstrukcji z "of" więc jeśli nie to "She hasn't told me her sister name" - czy mógłby to ktoś obeznany w temacie skorygować?

1 rok temu

hipek7

Name to jest przecież nazwisko, a imię to jest first name. Więc o co chodzi???

10 miesięcy temu

gosh45

czy nie można powiedzieć "She didn't tell me her name"?

3 miesiące temu

majkababi

Ona nie powiedziała mi swojego imienia sadze ze to bardziej poprawnie brzmi po polsku a na pewno oznacza to samo a jednsk traktują jako błąd

2 dni temu

PiotrFedorczuk

Czy konieczne jest tlumaczenie ona, przecież forma gramatyczna jest oczywista

1 rok temu

PiotrFedorczuk

?????? O co chodzi????

1 rok temu

PiotrFedorczuk

Nie rozumiem..jest literalnie jak w waszej odpowiedzi...

1 rok temu

WandaKupre

Uwazam ,ze bylo napisane bezblednie,nie bylo nawet literowki,gdzie byl blad?

1 rok temu

Montanada

What'is mean " the surname "

2 lata temu

8KAITO8
8KAITO8

What does "the surname" mean? The answer is: nazwisko. ;)

2 lata temu