1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you want to play the flut…

"Do you want to play the flute or the violin?"

Çeviri:Sen flüt mü çalmak istersin, yoksa keman mı?

June 24, 2014

6 Yorum


baki_karakus

flüt veya keman çalmak ister misin? nasıl çevrilir?


Viforvendetta

"Do you want to play the flute or the violin?" yani aynı.


baki_karakus

iyi o zaman bu sözlüğe bir çeviri daha kazandırdım. çünkü bu türkçe çevirisini yazdım kabul etmedi


cevatim

Flutumu yoksa kemanimi daha dogru olmazmi cunku the kelimesi var.


GalaSilva

Flut ya da keman calmak ister misin neden kabul edilmiyor? Anlamadim farki...


filiz340817

Cevabı synen yazdım sonunda soru işareti yok diye kabul etmedi..önemli olan ingilizce mi imla mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.