Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Do you want to play the flute or the violin?"

Çeviri:Sen flüt mü çalmak istersin, yoksa keman mı?

4 yıl önce

5 Yorum


baki_karakus

flüt veya keman çalmak ister misin? nasıl çevrilir?

4 yıl önce

Viforvendetta

"Do you want to play the flute or the violin?" yani aynı.

4 yıl önce

baki_karakus

iyi o zaman bu sözlüğe bir çeviri daha kazandırdım. çünkü bu türkçe çevirisini yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

cevatim

Flutumu yoksa kemanimi daha dogru olmazmi cunku the kelimesi var.

4 yıl önce

GalaSilva

Flut ya da keman calmak ister misin neden kabul edilmiyor? Anlamadim farki...

4 yıl önce