1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I eat the crab."

"I eat the crab."

Traducere:Eu mănânc racul.

June 24, 2014

12 comentarii


Crina223

,,the,, este articol hotarat. Adica zici cainele bea apa in loc de caine bea apa??? (The dog drink water,,


svetlana952

Eu am scris i eat the cran


svetlana952

Si mia dat corect


Theeodoree

I eat a crab se intelege in loc de the modificati robotul !


MariusEne2

Nu știu de ce folosesc the


Clauzuzu

The se foloseste pentru a articula cuvintele. De exeplu câine si câinele:dog and the dog. The poate sa articuleze orice cuvant ,uite aici câteva cuvinte cu the si fara the: -elefant si elafntul - elephant and the elephant ( aceste cuvinte elefantul , cainele, crebul ,racul etc. se pune the in fata lor.Sper sa intelegi rostul lui the si sa le dai alta data tu , oamenilor , explicatia lui the . Multumesc ca ai intrebat si ai vrut sa afli.


Alexandra499444

Marius, se foloseste "the" deoarece creeaza terminatia. Cum ar fii , de exemplu, la "animal". Daca zici " an animal" inseamna "un animal" iar daca pui "the animal" inseamna "animaLUL"


RalucaStan15

The se foleseste pentru a transforma urmatorul cuvant la articolat


pdurecatal

In guma sau intentionat pronunta gresit ,,eats,,


pdurecatal

Incorect;: eat se pune la si gular si plural toate persianele ,exceptie. Pers a 3a singular eats.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.