1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "One cannot compare water to …

"One cannot compare water to oil."

Translation:Oni ne povas kompari akvon al oleo.

October 23, 2019

5 Comments


Juha_Metsakallas

Laŭ ekzemploj en PIV la verbo kompari uzas prepozicion kun, ne al: oni ofte komparis la junecon kun printempo.

October 23, 2019

carbsrule

Estas pluraj ekzemploj de la uzo de "al" kun kompari en Tekstaro. Mi kredas ke ĝi ne estas eraro.


Manĝu terpomojn kaj feliĉiĝu!

October 24, 2019

Juha_Metsakallas

Ĉu tiuj ekzemploj estas Zamenhof-tempaj?

October 24, 2019

LeeMiller9

Tio ne gravas. Estas multaj lingvo-ekzemploj el la tempo de Zamenhof kiuj ne plu estas aktualaj aŭ eĉ ĝustaj.

October 27, 2019

LeeMiller9

Vi pravas. "Kompari kun" kaj "kompari al" estas ĝustaj formoj.

En la traduko de Soneto 18 de Ŝekspiro, William Auld, unu el niaj ĉefaj verkistoj kaj tradukistoj, skribis:

"Ĉu mi komparu vin al somertago?"

October 27, 2019
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.