1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is almost December."

"It is almost December."

Çeviri:Neredeyse aralık oldu.

June 24, 2014

8 Yorum


gpekyalcin

Hemen hemen aralik ?


medmaxtr

Bende aynı cevabı verdim. Yanlış değil sanırım bizimki. Rapor etmek lazım


qwertyali

it is almost december o neredeyse aralık demek nerden çıktı neredeyse aralık oldu kelimesi.


celebifatih

Çoğu arkadaşin türkçe dil bilgisi iyi olmadiği için çevirilerde cok zorlaniyorlar


mehmetcelik38

o neredeyse yada hemen hemen aralık doğru olmalı cümlede past tense yok


144965

Oldu anlaminineredencikartiyoruz.hemen hemen aralik bitti veya ortasi anlamlarida cikarilamaz mi?


Selen753920

O neredeyse Aralık dedim kabul etti


Alitolga7

almost December ile it is almost December arasinda fark yoksa it is e ne gerek var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.