1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are going to discover t…

"They are going to discover the truth."

Fordítás:Fel fogják fedezni az igazságot.

June 24, 2014

12 hozzászólás


ekisz

Egy szép verzió: "fel fogják tárni az igazságot"


germanboy_

Jól mondod :) vagy egyszerűen: Meg fogják tudni az igazat.


johalasz46

We are - they are - téveszthetők... - Hadarunk vagy tanítunk ? - 2020.02.


varip

Vagy: rájönnek az igazságra


eminens2

Jövő időben elfogadja: Rá fognak jönni az igazságra. 2018.08.18.


CsehiGabor

Igazat meg nem fogadta el, jelentettem.


49katirozsnyone

Miert akarjátok, hogy a "fognakjonni" legyen a jo megoldas, mikor biztosra veszem, hogy külön írandó a két szó. Durva hiba!!!


BerkesSndo

"az igazságot fogják felfedezni" ebben a formában miért nem jó a fordítás


GyrgyFnyes1

Ha jelentetted volna most nem nekem kellene.


Head11

Fel fogják fedni az igazságot - szerintem így magyaros


germanboy_

Meg fogják tudni az igazat

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.