A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are going to discover the truth."

Fordítás:Fel fogják fedezni az igazságot.

4 éve

10 hozzászólás


ekisz
ekisz

Egy szép verzió: "fel fogják tárni az igazságot"

4 éve

varip

Vagy: rájönnek az igazságra

3 éve

eminens2

Jövő időben elfogadja: Rá fognak jönni az igazságra. 2018.08.18.

2 hónapja

CsehiGabor

Igazat meg nem fogadta el, jelentettem.

3 éve

49katirozsnyone

Miert akarjátok, hogy a "fognakjonni" legyen a jo megoldas, mikor biztosra veszem, hogy külön írandó a két szó. Durva hiba!!!

2 éve

BerkesSndo

"az igazságot fogják felfedezni" ebben a formában miért nem jó a fordítás

3 éve

Csaji

úgy is teljesen jó

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Ha jelentetted volna most nem nekem kellene.

3 éve

Head11

Fel fogják fedni az igazságot - szerintem így magyaros

1 éve

Hanti01

Azt a hibát hol kell jelenteni ha semmire nem reagál, bármit mondok. Ilyennel még nem találkoztam?

1 éve