A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are going to discover the truth."

Fordítás:Fel fogják fedezni az igazságot.

0
4 éve

10 hozzászólás


ekisz
ekisz

Egy szép verzió: "fel fogják tárni az igazságot"

5
Válasz14 éve

varip

Vagy: rájönnek az igazságra

4
Válasz3 éve

CsehiGabor

Igazat meg nem fogadta el, jelentettem.

3
Válasz3 éve

49katirozsnyone

Miert akarjátok, hogy a "fognakjonni" legyen a jo megoldas, mikor biztosra veszem, hogy külön írandó a két szó. Durva hiba!!!

1
Válasz2 éve

BerkesSndo

"az igazságot fogják felfedezni" ebben a formában miért nem jó a fordítás

0
Válasz3 éve

Csaji

úgy is teljesen jó

0
Válasz3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Ha jelentetted volna most nem nekem kellene.

0
Válasz3 éve

Head11

Fel fogják fedni az igazságot - szerintem így magyaros

0
Válasz1 éve

Hanti01

Azt a hibát hol kell jelenteni ha semmire nem reagál, bármit mondok. Ilyennel még nem találkoztam?

0
Válasz11 hónapja

patricia201498

fuh de szarul van leforditva azt a köcsögét

-3
Válasz7 hónapja