"We have to study the matter."

Çeviri:Biz madde üzerine çalışmalıyız.

4 yıl önce

52 Yorum


murat.tiry

Üzerine anlamı nasıl çıkıyor bu cümleden anlayan beri gelsin

3 yıl önce

FatihEmreCan
FatihEmreCan

Biz maddeyi çalışmak zorundayız çevirisi sıkıntılı mı?

3 yıl önce

ouzhantura

incelemek nerden cikiyor anlamadim. Meseleilyi calismak zorundayiz da kabul edilmeli bence.

3 yıl önce

cezayirli
cezayirli

"Konuyu çalışmak zorundayız" olamaz mı

3 yıl önce

ersoybal

"Study" tiklandiginda "incelemek" cikmamasi enteresan.

3 yıl önce

O.Akkus

Duolingo ekibi lütfen telafuzu daha anlaşılır bir şekilde güncelleme yapın birçok kelimeyi aynı şekilde telafuz ediyor ve karışıklığa neden oluyor.

3 yıl önce

Kevork59

Çok haklısın kardeşim, tamamen katılıyorum telafuz eleştirine

2 yıl önce

Kevork59

Aynen bende katiliyorum matter mi diyor mother mi diyor belli degil, o telafuzu ayirabilecek kadar ingilizce bilsek bu programla ne isimiz olur

2 yıl önce

AHMETMURAT1

"biz maddeyi çalışmalıyız." belirli bir madde üzerinde konuşurken "biz maddeyi çalışmalıyız" diyebilirim. Bu yada şu diye belirtmeden the ile bunu tanımlayabilirim. Neden kabul etmiyor?.

3 yıl önce

ouzhantura

Biz meseleyi calismak zorundayiz cümlesini kabul etmiyor. Study calismak degil de incelemek demek mi yani. Ne sacma bir hata. !

3 yıl önce

Alpkarsiya

"Biz konuyu çalışmalıyız" diye de çevrilemez mi?

4 yıl önce

alikonar

"Have to" zorunluluk anlamı katıyor sanırım.

3 yıl önce

CneytGl1

çalışmak değil de incelemek demekmiş study ne büyük bir eksiklik

3 yıl önce

BirtanMartyn

Bir çok anlama gelebilecek kelimelerden tek anlam çıkarmak gerçekten işi yokuşa sürüyor. Mesela matter yerine antimatter koysanız onun madde olabileceğini anlarım ama matter denildiğinde benim aklıma ilk olarak Doesn't matter" daki anlamı geliyor...

3 yıl önce

osmanalp2001

Biz meseleyi çalışmalıyız sayılmadı. Saçma oldu bu

2 yıl önce

xdurmazx

Maddeyi calismamiz gerekir cumlesinde zorunluluk yok mu neden kabul edilmedi

3 yıl önce

mecavus

Neden duolingo ekibinden veya bile biri bu konuda yorun yapmiyor. Bu tercume hatali mi degil mi?

3 yıl önce

neoramax

"biz konuyu çalışmalıyız" neden kabul olmadı acaba?

3 yıl önce

lalelalelale

biz maddeyi calismaliyiz neden olmuyor.

3 yıl önce

lalelalelale

bız meseleyı calısmak zorundayız neden olmuyor.sızın cevabınızdakı uzerıne sozcugunun karsılıgı yok dolayısıyla cevabınız yanlıs

2 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Hisar34'ü neden eksilediniz ?

2 yıl önce

MuhammetTrkylmz

biz maddeyi incelemek zorundayız diyor. yeter da . valla yeter anlamlar birbirini tutmuyor. eğer study fiiline inceleme anlamı varsa yazın bizde bilelim . Sinirlerim bozuldu artık ya

1 yıl önce

Agena12

Üzerine derken..???

2 ay önce

Hisar34
Hisar34

Bu da bir kalıp sanırım, verilen ing. cümlede "üzerine" olarak çevrilecek bir sözcük yok ama düzgün bir Türkçe cümleyle bu anlama geliyor anlaşılan. Sanırım bu tür kalıpların oturması için aynı kalıpla birçok cümleler çalışmak gerekiyor ki bu kalıpların kullanımı yerleşsin.

4 yıl önce

loverboy.56

Biz sorunu çalışmalıyız dedim ama kabul etmedi etmeliydi bence

3 yıl önce

lalelalelale

incelemek anlami nereden cikiyor,sizin cevabiniz yanlis,benim cevabim dogru

3 yıl önce

tgurol

Mesele üzerinde çalışmalıyız kabul olmuyor neden

1 yıl önce

lalelalelale

Biz maddeyi çalışmak zorundayız yazdım kabul edilmedi.Lütfen bizi yanlış yönlendirmeyin.Benim cevabım elbette dogru.

1 yıl önce

maozaltin

incelemek ????????????????

1 yıl önce

kansavsimsek

evet üzerinde anlamını veren cümle yada kalıbı bende merak ettim.

3 yıl önce

EmreAer

Ya neden bu çevirmenler kesin doğrulukları yoksa cevap vermiyorlar. Egomu tatmin ediyorsunuz insanlara gönüllü yardımmı ediyorsunuz. Böyle saçma sapan çevirilerle yapmaya çalıştığınız şey insanları soğutmak mı.

3 yıl önce

modene1

Why the introduction of "üzerine"?

2 yıl önce

Hrdrck

anti madde üzeine çalışılan bi laboratuvarda geçen bi konuşma mı bu nedir? daha gundelik konuşmalardan örnekler yazamıyorsanız haber verin gönderelim.

2 yıl önce

kampara53
kampara53

ya kardeşim maddeyi çalışmalıyızın nesini kabul etmiyor

2 yıl önce

Blindfallen

"Biz konuyu çalışmalıyız" neden olmuyor?

2 yıl önce

Burhan_Burak

Maddeye çalışmamız gerekir

2 yıl önce

modene1

Matter here means issue, not scientific matter which I think would be ok for your sentence.

2 yıl önce

sedat620808

Evet bende antlaşma maddesi, yada bir konu hakkında oluşturulan maddelerden bir tanesi hakkında çalışma yapacakları şeklinde anladım. Biraz düşününce.

1 yıl önce

mehmet786441

Matter in turkcesi madde mi ?? Olmaz yahu

2 yıl önce

Fehmicaglayan

Eleştiri yanlış yazılmış

1 yıl önce

GlAkkoyun

İncelemek yazmıyor, çalışmayı kabul etmiyor

1 yıl önce

GlAkkoyun

Ayyy,, tekrar yapıncada çalışmalıyız diyor. Bu nedir? Duolingo

1 yıl önce

yusuffbu

biz konuyu çalışmak zorundayız. anlamı da olmalı

1 yıl önce

yyasinn

''konuyu(maddeyi) çalışmalıyız. '' olmalı diye düşünüyorum

1 yıl önce

modene1

matter can mean both material and subject in English

1 yıl önce

yyasinn

i have said the same thing. it is not clear which matter is that !

1 yıl önce

Fateh2323

incelemek ne aq

10 ay önce

Ezgi7910

Matter in altında mesele anlamı da var nasil onu kullanamiyoruz?

10 ay önce

kedicim
kedicim

madde üzerinde çalışmalıyız

10 ay önce

bazda4
bazda4

arkadaşlar ingilizcem sıfır ama size akıl verebilirim çünkü cahilim bildiginiz gibi cahiller çok bilir şimdi olay gayet basit burda kafanızı karıştıran study ders çalşımak olarak mı kalmış unutmayın ingilizcede sadece kelimeleri ezberlemek yetmez birazda kalıp ezberlenmeli yada işte ogrenmeli diyelim de gönlünüz olsun tabi siz herşeyi bilirsiniz sikmişim ezberi onu bizim gibi cahiller yapar neyse burda "have to study " gördügünüz yerde eger ardından herhangi bir şeyi kastedecek şekilde to lu the lı that li bir baglaç gelirse çalışmayı=study rafa kaldırıp onu incelemek=kalıp olarak degerlendirecegiz saygılar sevgiler rahat olun bu tür saçamlıklar çok nadir başınıza gelir kimse de sizden boyle bişey istemez ignorance is bliss

10 ay önce

kadir313227

maddeyi çalışmaşıyız neden yanlış

9 ay önce

TugrulAtes

Fizikteki maddeden bahsediyorsak Ingilizcesi "We have to study on matter" olmalı. Aksi halde Türkçesi "Biz konuyu çalışmalıyız." olmalı. Şu haliyle iki farklı anlamda verilen çeviriler.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.