1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Walls have ears."

"Walls have ears."

Çeviri:Yerin kulağı vardır.

June 24, 2014

25 Yorum


NuriCanAta

ASLINDA ONLARIN BU DEYİMİ BİZİMKİNDEN DAHA MANTIKLI ÇÜNKÜ YERİN ALTINA GİZLENİP DİNLEYEN İNSAN YOKTUR AMA ETRAFTAKİ DUVARLARIN ARKASINA GİZLENMİŞ VE KULAK MİSAFİRLİĞİ YAPAN İNSAN VARDIR. FİLMLERDE VE DİZİLERDE BUNU ÇOK GÖRÜRÜZ

October 22, 2016

ElshadBaki

Haklısınız. Azerbaycan türkçesinde "duvarın da kulağı vardır" deriz. Ama bence "yerin bile kulağı vardır" söyleyenmesi aslında bir şeyler konuşurken daha da dikkatli olmamız anlamına gelir. Mesela, duvarın olmadığı bir yer vardır, ama yerin olmadığı yer yoktur ve aslında yer bize duvardan hep daha yakındır... )))

May 22, 2018

Gndoan7

Mantıklı

October 24, 2018

ismail629073

Süper açıklama

April 9, 2019

-Raaki

Biraz araştırsanız Türkçe'de neden "yer" kelimesi kullanılmış anlarsınız.

November 7, 2018

hasanodac14

wall duvar değil mi neden yer oluyor

August 28, 2014

baki_karakus

bu deyim ile aynı anlama geldiği için kelime kelime çevrilmiyor.

August 29, 2014

imthepalempress

Bu deyim çevirisi eğer birebir çevirmeye kalkarsak "easy come, easy go" haydan gelen huya gider anlamına gelmez

August 11, 2015

burhanbala

O deyim "HAYY"dan gelir , "HU"ya gider... yani allahtan gelir allaha gider manasindadir...

May 3, 2017

ismail629073

Kolay gelen kolay gider bunda anlamayacak ne var ki biz salakmıyız moda mod çevrildiğinde de gayet açık ve net oluyor aslında

April 9, 2019

sawashian

Bu güzel deyim için teşekkürler. Buna benzer deyimlerin devamını bekliyorum :)

December 3, 2015

mevlut.akan

Duvarin da kulağı varmış ya :)

March 5, 2015

xblackbrainx

Güldürdün beni duo :)

June 4, 2015

NuriCanAta

DEYİM OLARAK ETRAFTAKİ KİŞİLERDEN BAHSEDERKEN BİZ YER DİYORUZ ONLAR İSE ETRAFTAKİ DUVARDAN VE DUVARIN ARKASINA GİZLENMİŞ BİRİ OLABİLİR DİYE DUVAR DİYORLAR

October 22, 2016

NuriCanAta

ONLAR GERÇEKTENDE DUVARLARIN KULAĞI VARDIR DİYORLAR TABİ BUNU DERKEN DUVARLARIN ARKASINA GİZLENMİŞ BİRİ OLABİLİR DÜŞÜNCESİNDELER

October 22, 2016

Turkbeyimizzz

duvarlarıın kulakları var :D ...diye düşündüm ..Sonra jeton düştü Yerin Kulağı var )

March 20, 2017

Eysan629

Sağlık konusuyla bunun ne ilgisi var?

February 17, 2018

AkmCanSude

ear: kulak geçen bir deyim diye koymuşlar :)) Gerçekten komik

February 5, 2019

tolga.gok13

neden wall s takısı geliyor

August 15, 2015

MCosan

Çoğul

August 29, 2015

Hseyin768790

Bu atasözü gibi bişey olduğu için buraya konmasının yanlış olduğunu düşünüyorum yani ingilizceyi yani öğrenen biri bu cümleyi veya burdaki bir kelimeyi yanlış bir şekilde kullanabilir

April 4, 2018

ebru756190

Yeni öğrenenler için konulara göre sorular var. İngilizcesini ilerletmek isteyenler açısından da düşünün derim :) Sürekli aynı kalıpları görmenin eğitime bir katkısı olamıyor maalesef.

July 10, 2018

hilallaknci

Duvara bardak dayayıp dinliyorlar ya :D

August 21, 2019

EmineALAYA

Yoktur ulan

March 29, 2018

DilsadeGngr

İngilizcesi duvar Türkçesi yermiş. Yer diye tercüme etti. :)

January 18, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.