"Walls have ears."

Çeviri:Yerin kulağı vardır.

4 yıl önce

19 Yorum


hasanodac14
hasanodac14

wall duvar değil mi neden yer oluyor

4 yıl önce

baki_karakus

bu deyim ile aynı anlama geldiği için kelime kelime çevrilmiyor.

4 yıl önce

NuriCanAta

ASLINDA ONLARIN BU DEYİMİ BİZİMKİNDEN DAHA MANTIKLI ÇÜNKÜ YERİN ALTINA GİZLENİP DİNLEYEN İNSAN YOKTUR AMA ETRAFTAKİ DUVARLARIN ARKASINA GİZLENMİŞ VE KULAK MİSAFİRLİĞİ YAPAN İNSAN VARDIR. FİLMLERDE VE DİZİLERDE BUNU ÇOK GÖRÜRÜZ

1 yıl önce

ElshadBaki

Haklısınız. Azerbaycan türkçesinde "duvarın da kulağı vardır" deriz. Ama bence "yerin bile kulağı vardır" söyleyenmesi aslında bir şeyler konuşurken daha da dikkatli olmamız anlamına gelir. Mesela, duvarın olmadığı bir yer vardır, ama yerin olmadığı yer yoktur ve aslında yer bize duvardan hep daha yakındır... )))

4 ay önce

imthepalempress

Bu deyim çevirisi eğer birebir çevirmeye kalkarsak "easy come, easy go" haydan gelen huya gider anlamına gelmez

3 yıl önce

burhanbala

O deyim "HAYY"dan gelir , "HU"ya gider... yani allahtan gelir allaha gider manasindadir...

1 yıl önce

sawashian
sawashian

Bu güzel deyim için teşekkürler. Buna benzer deyimlerin devamını bekliyorum :)

2 yıl önce

mevlut.akan

Duvarin da kulağı varmış ya :)

3 yıl önce

xblackbrainx

Güldürdün beni duo :)

3 yıl önce

NuriCanAta

DEYİM OLARAK ETRAFTAKİ KİŞİLERDEN BAHSEDERKEN BİZ YER DİYORUZ ONLAR İSE ETRAFTAKİ DUVARDAN VE DUVARIN ARKASINA GİZLENMİŞ BİRİ OLABİLİR DİYE DUVAR DİYORLAR

1 yıl önce

NuriCanAta

ONLAR GERÇEKTENDE DUVARLARIN KULAĞI VARDIR DİYORLAR TABİ BUNU DERKEN DUVARLARIN ARKASINA GİZLENMİŞ BİRİ OLABİLİR DÜŞÜNCESİNDELER

1 yıl önce

KanyBoy
KanyBoy

duvarlarıın kulakları var :D ...diye düşündüm ..Sonra jeton düştü Yerin Kulağı var )

1 yıl önce

Eysan629

Sağlık konusuyla bunun ne ilgisi var?

7 ay önce

tolga.gok13

neden wall s takısı geliyor

3 yıl önce

MCosan
MCosan

Çoğul

3 yıl önce

EmineALAYA

Yoktur ulan

6 ay önce

Hseyin768790

Bu atasözü gibi bişey olduğu için buraya konmasının yanlış olduğunu düşünüyorum yani ingilizceyi yani öğrenen biri bu cümleyi veya burdaki bir kelimeyi yanlış bir şekilde kullanabilir

6 ay önce

ebru756190

Yeni öğrenenler için konulara göre sorular var. İngilizcesini ilerletmek isteyenler açısından da düşünün derim :) Sürekli aynı kalıpları görmenin eğitime bir katkısı olamıyor maalesef.

3 ay önce

DilsadeGngr

İngilizcesi duvar Türkçesi yermiş. Yer diye tercüme etti. :)

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.