1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Такие люди всегда хотят жить…

"Такие люди всегда хотят жить хорошо."

Çeviri:Böyle insanlar her zaman iyi yaşamak isterler.

October 26, 2019

4 Yorum


Salih281378

Türkçe özne insan olup çoğul olduğunda yüklem tekil de olur. Bunu hazırlayanlar iyi Türkçe bilmiyor.


CihanA7

"Boyle insanlar hep iyi yasamak isterler" neden kabul edilmiyor???


Mustafa202225

Hep kelimesi, sitenin programlamasında "her zaman" ifadesinin yerine kabul edilebilir olarak girilmemiş. bu sebeple otomatikman sitenin programı reddediyor. Girseler olur aslında ama her seçeneği düşünememiş olmaları da normal.


OKTSHN

Insanlar herzaman böyle iyi yasamak isterler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.