1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bana hangi parçayı istediğin…

"Bana hangi parçayı istediğinizi söyleyin!"

Çeviri:Tell me which piece you want!

June 24, 2014

22 Yorum


receptoklu

tell me which piece do you want ? yanlis olur mu ?

November 23, 2014

enesbaran66

Tell me which piece that you want. burada grammer olarak that kullanmak doğru lakin çıkarsanız da olur. genelde konuşmalarda that kullanılmaz ama vardır. yazdım ve fazlalık olarak gördü.

February 17, 2016

sedef358152

"Say me which piece you want " ile "tell me which piece you want" arasında ne fark var. Yani söyle ve anlat aynı manaya gelmiyor mu?

December 30, 2016

Lingosia

say to me which piece you want neden yanlış lütfen

June 11, 2019

mssoylu

you want öncesinde neden that to vb yok ?

June 24, 2014

Viforvendetta

Demek istediğin "İ want 'to' go" burada "infinitive" oluyor.Yani çift fiil kullanımı. want=istemek(fiil)
go=gitmek(fiil)

"which piece you want"
want=istemek(fiil)

Gördüğün gibi başka bir fiil yok.

Sana tavsiyem "gerunds and infinitives" konusunu başka bir kaynaktan çalışmalısın.

June 25, 2014

mssoylu

anladığım kadarı ile ingilizceyi çok iyi biliyorsunuz. sormak istediğim başka bir nokta ingilizcedeki belirsizlikler öğrenerek yok ediliyor bir gün değil mi ? Yoksa biz öğrenenlerin hep böyle bilmediğimiz kısımlar, anlam veremediğimiz şeyler olacak mı ?

June 25, 2014

Viforvendetta

Şahsen pek bir şey bildiğimi zannetmiyorum ama anladığım kadarı ile belli bi yerden sonra olay kalıp-deyim-atasözlerine ve kelime bilgisine dökülüyor.
Zaten maximum 30-35 tane genel konu var.
O konularından sonra grammer yok mu tabii ki de var ama ondan sonrası dil bilimcisi olmaya gidiyor.
Bu arada duolingoda sıfırdan ingilizce öğrenilmesine karşıyım. Burası daha çok geliştirme ve antrenman yeri diyebiliriz.
http://www.ozkancelen.com/sitebuilder/page1.aspx
http://bedavaingilizcedersler.com
Bunun gibi sitelerden konu konu olarak çalışılmasını öneririm

Ve sorunu "Anlam veremediğimiz kısımlar zaman veremediğimiz kısımlardır"
diye saçma bir söz ile cevaplıyorum.

June 25, 2014

Rftyklmz

adamsın vfor son cümle çok doğru :D

September 12, 2016

Bisnev99

gramer olarak isim cümlesi diye mi geçiyor?

August 17, 2016

CneytGl1

tell me which song do you want? diyorum kabul etmiyor

March 18, 2015

Esma102080

Song 'şarkı' anlamındadır, 'parça' değil

May 19, 2019

golcule

tell me which part do yo like to have olmaz mı?

July 31, 2015

savas67560

Olmaz leyla olmaz. Boyle birsey olamaz. "Bölüm'' demek zaten. Ayrica soru kalibiyla olmaz. Cunku soru sormuyor bu cumlede. Sen diyorsunki; hangi bölümü almayi seversin söyle bana

February 5, 2016

busranur35

'tell me the part which you want' neden olmaz

August 29, 2015

emre477800

say kanul olmadı

October 7, 2015

cemhakan1

Genel kullanımda Türkçede parça şarkı yerine de kullanılıyor, song olmama sebebi bu.. buradaki tamamen farklı.

October 23, 2015

safarimaceram

track da olabilirdi

January 6, 2016

lhanYulug

tell me want you whic piece yanlis mi bu sekilde

August 13, 2016

A--U

"Tell me which part do you want!"-bunun neresi yanlış acaba?

January 30, 2019

AdambeyTR

neden part kelimesi olmuyor

October 3, 2019

Woodeland

What kabul edilmeliydi sanki? Bilen biri lütfen...

October 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.