Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim aktiviteler için daha fazla yerimiz var."

Çeviri:We have more room for activities.

4 yıl önce

24 Yorum


alsusa

"We have more places for the activities." niçin olmaz?

4 yıl önce

DrJava
DrJava

Room kelimesinin yaygın kullanımı oda olsa da "Yer-Kapasite" anlamlarına da gelir. Place kelimesinin yer anlamından ziyade ilk anlamı "yerleştirmek,yerini belirlemek" dir. Ancak bence place de kabul edilmeli.

3 yıl önce

alsusa

Yine aynı yerde aynı hatayı yapmışım ve tek yorum bana ait. Bilen biri cevap verirse çok sevinirim.

4 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Ben de place demiştim. Sanırım "place", konumsal anlamda kullanılıyor, oysa cümlede mekansal anlamda "yer" kelimesi isteniliyor. Tabii k i bu benim yorumum, kesin doğruyu cevabı gelince göreceğiz.

4 yıl önce

MuhammedAliKara

Place mekanlarda kullanılır. Mesela 'I like this place' Ben bu yeri(mekanı) severim." Buradaki yer boşluk manasındaki yerdir. Zaten space de kabul edilmiş.

3 yıl önce

mitMutlu4

Space de kabul edilmemis

1 ay önce

cembilalbaytarr

We have more places for activities yaptım ve doğru olduğunu düşünüyorum.

3 yıl önce

Canseraybu

Place diyenlerden biriside benim.

3 yıl önce

alen21
alen21

herkes place yaptığına göre program hatalı

3 yıl önce

tarabyali

İyide zaten yerimiz var yazmış odamız var dememiş ki...

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"Daha cok oda" "daha genis bir yer" degil de "daha çok mekan-daha cok oda" anlamında kullanıldığına ve dolayısıyla çoğul olduguna göre neden roomS degil acaba?

2 yıl önce

SportMeister

Yer ve oda ne alaka?bende bocaladım bu cumlede

2 yıl önce

pr_sun

aynı sorunu ben de yaşadım...

4 yıl önce

fatmaunver88-

More zaten daha fazla demek

3 yıl önce

Kaya55555

Seceneklerde place yok ki:)

3 yıl önce

613398

Daha fazla yerimizin karsiligi daha fazla oda olmus. Dogru mu

3 yıl önce

eben315267

Sistem hatalı biz placeye yer deriz rooma yer demeyiz.Hayır it's unacceptable.

2 yıl önce

burak..81

we have more places for activities Bu cümle yanlış çıktı.İngilizce'de yer place anlamına gelmiyor mu.

2 yıl önce

Burcuum

çok odalarımız olarak var oluyor nasıl yanii

2 yıl önce

fatmaunver88-

Moredan sonra neden kelimenin sonuna cogul s getirmiyoruz

1 yıl önce

tracymczgr

place ya da space de kabul edilmeliydi.

1 yıl önce

aksamustu

Moderatörlerden bir Allah'ın kulu da bakmamış şuraya. Bir bilen açıklasa artık neden place olmuyor diye?

9 ay önce

sevim215973

Space yer anlaminda niye room yazilmis

8 ay önce

seval34169

Me too

6 ay önce