1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim aktiviteler için daha …

"Bizim aktiviteler için daha fazla yerimiz var."

Çeviri:We have more room for activities.

June 25, 2014

34 Yorum

Konu önem sırasına göre

alsusa

"We have more places for the activities." niçin olmaz?

June 25, 2014

DrJava

Room kelimesinin yaygın kullanımı oda olsa da "Yer-Kapasite" anlamlarına da gelir. Place kelimesinin yer anlamından ziyade ilk anlamı "yerleştirmek,yerini belirlemek" dir. Ancak bence place de kabul edilmeli.


alsusa

Yine aynı yerde aynı hatayı yapmışım ve tek yorum bana ait. Bilen biri cevap verirse çok sevinirim.


Hisar34

Ben de place demiştim. Sanırım "place", konumsal anlamda kullanılıyor, oysa cümlede mekansal anlamda "yer" kelimesi isteniliyor. Tabii k i bu benim yorumum, kesin doğruyu cevabı gelince göreceğiz.


MuhammedAliKara

Place mekanlarda kullanılır. Mesela 'I like this place' Ben bu yeri(mekanı) severim." Buradaki yer boşluk manasındaki yerdir. Zaten space de kabul edilmiş.


mitMutlu4

Space de kabul edilmemis


cembilalbaytarr

We have more places for activities yaptım ve doğru olduğunu düşünüyorum.


Canseraybu

Place diyenlerden biriside benim.


Hisar34

"Daha cok oda" "daha genis bir yer" degil de "daha çok mekan-daha cok oda" anlamında kullanıldığına ve dolayısıyla çoğul olduguna göre neden roomS degil acaba?


alen21

herkes place yaptığına göre program hatalı


tarabyali

İyide zaten yerimiz var yazmış odamız var dememiş ki...


SportMeister

Yer ve oda ne alaka?bende bocaladım bu cumlede


aksamustu

Moderatörlerden bir Allah'ın kulu da bakmamış şuraya. Bir bilen açıklasa artık neden place olmuyor diye?


pr_sun

aynı sorunu ben de yaşadım...


fatmaunver88-

More zaten daha fazla demek


Kaya55555

Seceneklerde place yok ki:)


613398

Daha fazla yerimizin karsiligi daha fazla oda olmus. Dogru mu


eben315267

Sistem hatalı biz placeye yer deriz rooma yer demeyiz.Hayır it's unacceptable.


burak..81

we have more places for activities Bu cümle yanlış çıktı.İngilizce'de yer place anlamına gelmiyor mu.


yyildirim02

...places for the activities yazmalisin


Burcuum

çok odalarımız olarak var oluyor nasıl yanii


fatmaunver88-

Moredan sonra neden kelimenin sonuna cogul s getirmiyoruz


tracymczgr

place ya da space de kabul edilmeliydi.


sevim215973

Space yer anlaminda niye room yazilmis


Ademgen

şimdi çıkıp diyecekler ki bu konuşma bir kreşte anaokulunda bir binada geçmektedir. dışarıda böyle bir konuşma söz konusu olamaz :D :D :D oysa benim aklıma da paintball gibi arazide gerçekleştirilebilen activite hiç gelmedi


emine613089

Neden rooms olmuyor more gelince gerek mi kalmıyor


yyildirim02

Places de kbul ediyor


mehmet792968

Odalarda yapilan bir aktivite kastedil.is


cnplttt

Room ne la room ada değil mi yoksa ben mi yanlış biliyom???


menekshe

We have many more places for our activities... Niye olmuyor :(


softdevil
  1. Many ve more aynı anda kullanamazsın many çok demek more daha çok demek türkçede de çok daha çok diye bir cümle kullanımı yok.
  2. Place mekan veya yapı anlamında yer anlamındadır. Buradaki yer ise hareketler için kulkanılması düşünülen boş alan olduğu için space olmalı. Klavyendeki space yani boşluk tuşu :)
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.