"Pisicile sunt animale."

Traducere:Cats are animals.

June 25, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


sacaleanulavi

Păi un lucru e când spunem pisici şi altceva când spunem pisicile.În primul caz vorbim la general iar în al doilea cunoaştem despre ce anume vorbim


TrhisBeatr

Dc trebuie pus are si nu is ?


8MsM8

Fiindca este plural :)


AlinaPopes20

La asta mă gândeam și eu, pentru că și eu am pus is .


Michael55S

Ar trebui să fie The cats pt. că Cats= pisici The cats= pisicilr


Michael55S

Scz pt greșelile de scriete

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.