Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea este o fată și eu sunt un băiat."

Traducere:She is a girl and I am a boy.

acum 4 ani

11 comentarii


StelaAndre1

Eu am scris la fel dar imi spune ca nu e corect

cu 4 luni în urmă

tatugabrie3

A mai dat o odata

cu 5 luni în urmă

maryanytho

"Un" nu se traduce "an"

acum 3 ani

alexandrutzaalle

an se pune cand dupa el urmeaza o vocala : an apple a se pune cand dupa el urmeaza o consoana : a man nu poti sa spui AN MAN sau A APPLE

acum 3 ani

ArseneCost

Mai invat

acum 2 ani

Daisy343727

An sau a(dacă cuvântul are are în fata vocala se pune an și dacă are consoana se pune a) ex: An apple A boy

cu 8 luni în urmă

TheodorAnd7

Da

cu 5 luni în urmă

Cosmin636

,,O este an" si ,, un este a"

acum 3 ani

ecaterinami2

cum te chiama

acum 3 ani

sisroler

Merge tradus și așa? ... and me a boy.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu. ”me” se folosește când are rol de complement, iar ”I” când este subiect.
Și în engleză nu poate nici să lipsească pronumele de lângă verb (cu excepția imperativului), nici să pui doar pronumele și să zici că verbul se deduce din restul propoziției.
Aici singura soluție acceptată este cea afișată.

acum 4 ani