1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim erkek arkadaşım şu an …

"Benim erkek arkadaşım şu an evde."

Çeviri:Мой парень сейчас дома.

October 29, 2019

6 Yorum


RamziyaAbb

Neden в дом değil


ALYALK

çünkü, rusca'da в дом diye bir kelime yok. дома ezberlenmesi gereken kalıplaşmış bir kelime.


telegram-dtahb

В дом olsaydı, evin içinde demek olacaktı. B içinde anlamı katar, o yüzden olmaz.


ahmet1737

Дом ve дома farkı ne?


ALYALK

дом - ev demek, дома - evde demek.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.