"Fillitup!"

Çeviri:Depoyu doldur!

4 yıl önce

17 Yorum


bretonica

kalıplarla ilgili sorular geldiğinde farklı bir renkte olsa veya başında bir uyarı olsa ? böyle daha akılda kalıcı olmaz mı ?

4 yıl önce

Bisnev99

Kesinlikle.

2 yıl önce

Berfin149823

Kesinlikleee!!

1 yıl önce

hilal___lcy

burada depo nerede?

4 yıl önce

Viforvendetta

bu bir kalıp.
benzinlikte pompacıya "fulle" dememiz gibi.
"doldur" gibi alternatifleri de vardır herhalde denemek lazım.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet aynen :) genel olarak bu anlamda kullanılmakl beraber tabii ki "onu doldur" ve "doldur onu" da kabul (24 alternatifli)

4 yıl önce

hilal___lcy

:) teşekkürler...

4 yıl önce

ahmetyavuzselim
ahmetyavuzselim

telaffuzdan bir şey anlamadım

3 yıl önce

soldires

Bu kalibin doğa ile ilgili baslik altinda olmasinin alakasi ne? Kaliplar bölümü yapsan daha iyi olurdu.

11 ay önce

kedicim
kedicim

(tamamen doldur) da cevaplar arasına eklenemez mi

4 yıl önce

Ilyas12b

depoyu doldur dedğini nasıl anlıcam ya it demiş

3 yıl önce

esinpein0

Yukarıda Viforvendetta ve Selcen Hanımın yazısını okuyun,bu bir kalıpmış.

2 yıl önce

hardnrocker

Fill it up and "pedal to the Metal"\m/(Metal not dead)

2 yıl önce

YusufErhan

it rains cats and dogs gibi bir durum ama buraya depoyu doldur olarak konması bence saçma.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada en mantikli cevap ana cevap olarak verilmis, sacma degil, öbür türlüsü sacma. yukaridayazdigim gibi "onu doldur" ve "doldur onu" gibi düz cevaplar da zaten kabul

4 yıl önce

C0S4R

Merakımdan sorma gereği duydum. Bu kalıp sadece benzincide mi yoksa genel olarak doldur diyebileceğimiz her yerde kullanılabilir mi ? Örneğin bardağımızın doldurulmasını isterkende bu kalıbı kullanabilir miyiz ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanabiliriz evet

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.