1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Fill it up!"

"Fill it up!"

Çeviri:Depoyu doldur!

June 25, 2014

17 Yorum


bretonica

kalıplarla ilgili sorular geldiğinde farklı bir renkte olsa veya başında bir uyarı olsa ? böyle daha akılda kalıcı olmaz mı ?

September 27, 2014

Bisnev99

Kesinlikle.

April 10, 2016

Berfin149823

Kesinlikleee!!

July 2, 2017

hilal___lcy

burada depo nerede?

June 25, 2014

Viforvendetta

bu bir kalıp.
benzinlikte pompacıya "fulle" dememiz gibi.
"doldur" gibi alternatifleri de vardır herhalde denemek lazım.

June 25, 2014

Selcen_Ozturk

evet aynen :) genel olarak bu anlamda kullanılmakl beraber tabii ki "onu doldur" ve "doldur onu" da kabul (24 alternatifli)

June 25, 2014

hilal___lcy

:) teşekkürler...

June 25, 2014

soldires

Bu kalibin doğa ile ilgili baslik altinda olmasinin alakasi ne? Kaliplar bölümü yapsan daha iyi olurdu.

February 2, 2018

ahmetyavuzselim

telaffuzdan bir şey anlamadım

October 24, 2015

kedicim

(tamamen doldur) da cevaplar arasına eklenemez mi

December 1, 2014

Ilyas12b

depoyu doldur dedğini nasıl anlıcam ya it demiş

June 25, 2015

esinpein0

Yukarıda Viforvendetta ve Selcen Hanımın yazısını okuyun,bu bir kalıpmış.

April 20, 2016

hardnrocker

Fill it up and "pedal to the Metal"\m/(Metal not dead)

August 1, 2016

YusufErhan

it rains cats and dogs gibi bir durum ama buraya depoyu doldur olarak konması bence saçma.

August 6, 2014

Selcen_Ozturk

burada en mantikli cevap ana cevap olarak verilmis, sacma degil, öbür türlüsü sacma. yukaridayazdigim gibi "onu doldur" ve "doldur onu" gibi düz cevaplar da zaten kabul

August 6, 2014

C0S4R

Merakımdan sorma gereği duydum. Bu kalıp sadece benzincide mi yoksa genel olarak doldur diyebileceğimiz her yerde kullanılabilir mi ? Örneğin bardağımızın doldurulmasını isterkende bu kalıbı kullanabilir miyiz ?

August 6, 2014

Selcen_Ozturk

kullanabiliriz evet

August 6, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.