"Over time"

Traducere:Cu timpul

June 25, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


insilviu

Nu inteleg de ce nu se poate traduce "peste program"...


fantomitzah

Vezi aici în dicționar.
- ”over time” (în două cuvinte) este adverb și se traduce ”cu timpul”.
- ”overtime” (într-un cuvânt) este substantiv și se traduce ”ore suplimentare” (la serviciu).


insilviu

am inteles, multumesc


Titi.1970

Bravo acum am înțeles


PatruIon

Ce legătură au orele suplimentare "over time" cu timpul tradus de dvs.?!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.