"The dog walks."

Çeviri:Köpek yürür.

4 yıl önce

13 Yorum


asybrcn

The bir varlığı belirli kılar, köpeğin yürüdüğünü gördüğüne göre bahsedilen köpek de belirlidir. Bu nedenle the kullanılmaktadır.

4 yıl önce

Aslinur9

Aynen

3 yıl önce

rmak184773

Ya aynen bendede yanlış çıktı doilingoda bir şeyler var yada bir sorun var

1 yıl önce

emrullah11

Walks diyor bende yürürler dedim ama yanlış diyor neden acaba?

4 yıl önce

KorayKarakoc

çünkü walk'tan sonraki s harfi 3. tekil şahıs için getiriliyor. çoğul anlamı katmıyor. he, she, it, dog, ali, ahmet... hepsi 3. tekil şahıs olduğu için geniş zamanda fiile s takısı getirilir.

4 yıl önce

ubydllHi.mZoe

Fakat bir önceki soruda the elephants walk yazıyordu bu soruda s takısı gelince dedim herhalde çoğul o zaman bir önceki soru yanlış !!

2 yıl önce

Mr.CodeArc

"The Elephants" Çoğuldur Ve 3.Tekil Sahiş Değildir("o"). Çoğuldur("Onlar"). Walks, 3.Tekil Şahış içindir. Walk,Çoğul içindir.

1 yıl önce

asybrcn

'S' takısı fiile, özne tekil olursa gelir. Türkçede tekil özneli fiiller de tekil olur. Bu nedenle cevap 'yürür' olacaktı.

4 yıl önce

2003asl

geniş zamanda he she it şahıslarında fiile es takısı gelir

3 yıl önce

rmak184773

Ya arkadaşlar bir sorun var bence

1 yıl önce

AltanKimen

olm büyük harf önemli mi

1 yıl önce

agatay565539

Nan

1 yıl önce

lola282148

Keşke biraz konu anlatım olsa

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.